اخبار داغ

گزارشی از یک معضل اجتماعی؛

پیاده روی با اعمال شاقه در بندرعباس/عضو شورای بندرعباس:شهر با پشت میز نشینی مدیریت نمی شود

پیاده روی با اعمال شاقه در بندرعباس/عضو شورای بندرعباس:شهر با پشت میز نشینی مدیریت نمی شود
مردم شهر بندرعباس سالهاست که با مشکلات شهر دست و پنجه نرم می‌کنند، اما گویی چاله‌های کوچه و خیابان‌های شهر پیروزمندانه و با قدرت هرچه تمام تر بر جای خود باقی مانده و روی مردم را در این زورآزمایی کم کرده‌اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛یکی از ویژگی هایی که می تواند چهره شهر را زیبنده کند و آن را از سایر شهرها متمایز کند آسفالت یک دست و یکپارچه در سرتا سر شهر است چیزی که این روزها در بندرعباس کمتر دیده می شود و اما از این مساله باید چشم پوشی کنیم که هر روز به یک بهانه خیابان های شهر را می کنند و موجبات نارضایتی شهروندان را به همراه می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

با نگاهی به سنگ فرش ها و آسفالت بندرعباس با دیگر شهرهای جهان متوجه این معضل می شویم که در نهایت زمین زیرپایمان عمرش به دو سال هم قد نمی دهد آن هم به دلیل عدم کارشناسی و زیر سازی نامناسب آن است.

,

پیاده روی بر روی سنگفرش های شکسته و آسفالت های کج و کوله

, پیاده روی بر روی سنگفرش های شکسته و آسفالت های کج و کوله , پیاده روی بر روی سنگفرش های شکسته و آسفالت های کج و کوله,

کیفیت نامناسب خیابان ها در شان پایتخت اقتصادی کشور نیست، شهری که به مدد اقتصادی شدن، شهرتی بس جهانی یافته و مهاجرانی را به امید کسب درآمد به سوی خود  جذب کرده است و خسارت مالی و جانی را هم برای مردم به همراه داشته و موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشته، شهری که در هسته مرکزی آن و مکان هایی که پر از آمد و شد می باشد هم پر از سنگفرش های شکسته و آسفالت های کج و کوله است.

,

 

,

, ,

 طرح سنگفرش خیابان های بندرعباس غیراصولی است

,  طرح سنگفرش خیابان های بندرعباس غیراصولی است,  طرح سنگفرش خیابان های بندرعباس غیراصولی است,

با نگاهی گذرا می بینید که پیاده روهای شهر بندرعباس پر از موزاییک های شکسته و غیر استاندارد است که از محالات است روزانه یک نفر را به زمین نزند و زخمی بر بدنش نگذارد، مگر اینکه کسی به همه آسفالت ها و سنگ فرش های شهر آشنایی داشته باشد که این هم جزوی از غیر ممکن ها است.

,

این کج و معوجی زمین زیرپایمان به محل های به اصطلاح مرکز و پایین شهر پایان نمی یابد بلکه مناطق بالای شهر هم که به اصلاح از مناطق بالا هستند پر است از این موزاییک های شکسته که با کوچک ترین غفلت و سهل انگاری دردی عمیق برجانمان می گذارد.

,

تصور را بر این می گذاریم که در تابستان راه رفتن و خیابان گردی در این شهر پر چاله چوله راحت تر است و خیالش را هم که کنید در فصل سرما با بارش برف و باران این آسفالت ها و موزاییک ها خسارت های بیشتری را برایمان در پی خواهد داشت .

,

, ,

حکایت عجیب پیاده روهای  غیر استاندارد بندرعباس

, حکایت عجیب پیاده روهای  غیر استاندارد , حکایت عجیب پیاده روهای  غیر استاندارد , بندرعباس, بندرعباس,

مردم شهر بندرعباس سالهاست که با مشکلات شهر دست و پنجه نرم می‌کنند، اما گویی چاله‌های کوچه و خیابان‌های شهر پیروزمندانه و با قدرت هرچه تمام تر بر جای خود باقی مانده و روی مردم را در این زورآزمایی کم کرده‌اند و در اولویت بعدی مسئولان قرار گرفته و یا در پیچ و خم مسائل سیاسی گم شده است.

,

سنگ فرش های خیابان های شهر بندرعباس حکایت عجیبی دارد و آنجا که نیاز نبوده، مرتبا آسفالت ریخته می‌شود و آنجا که تازه آسفالت شده و عمرش به چند ماه هم نمی‌رسد، به دلیل عدم توجه کنده شده و دوباره آسفالت می‌شود.

,

بعضی خیابان‌ها و کوچه‌های بندرعباس هم که خیلی در معرض دید قرار ندارند، سال‌های زیادی رنگ آسفالت را به خود نمی‌بینند و هرساله نیز در این راستا مبالغ هنگفتی صرف تعمیر و نگهداری و روسازی خیابان‌ها می شود و کنده شدن و حفاری هرروزه خیابان ها نشانی از این قضیه است.

,

متأسفانه در این شهر برای نمونه هم که شده یک خیابان بدون مشکل وجود ندارد و همه خیابان ها و کوچه ها در بندرعباس دارای گودال، چاله و دست انداز است و همت مسئولان را برای رفع این مشکلات می طلبد.

,

نارضایتی مردم بندرعباس پیاده روهای غیر استاندارد

, نارضایتی مردم , نارضایتی مردم , بندرعباس , بندرعباس , پیاده روهای غیر استاندارد, پیاده روهای غیر استاندارد,

علیرضا ملایی، یکی از شهروندان بندرعباسی  با اعلام نارضایتی از عدم استاندارد بودن پیاده روهای بندرعباس، اظهار کرد: پیاده روهای شهر بندرعباس فاقد استاندار هستند و تردد در این پیاده رو ها بسیار دشوار شده است.

,

این شهروند بندرعباسی تاکید کرد: سنگ فرشی که در پیاده رو شهر بندرعباس استفاده کرده اند به علت اینکه خوب کار نشده و با یک بارندگی کوچک، آب زیر سنگ فرش رفته و موجب لق شدن آنها و مشکلات فراوان می شود و هنگامی پا روی قسمتی از مزائیک به کار رفته گذاشته می شود، آب گل آلود به عابر پاشیده می شود.

,

, ,

شهرداری باید سنگفرش پیاده رو ها را اصلاح کند

, شهرداری باید سنگفرش پیاده رو ها را اصلاح کند, شهرداری باید سنگفرش پیاده رو ها را اصلاح کند,

محمد غلامی، یکی از کسبه بندرعباس نیز با بیان اینکه بارها شاهد زمین خوردن مردم در اثر وجود برآمدگی های این پیاده رود بوده است، اظهار کرد: در این پیاده رو باید با احتیاط راه رفت و با یک بارنگی کوچک و لغزنده شدن در اثر یخ زدگی موجب می شود که زمین خوردن عابران بسیار زیاد شود.

,

وی تصریح کرد: باید از مصالح مناسب با آب و هوای بندرعباس برای سنگفرش این پیادرو استفاده شود.

,

این شهروند بندرعباسی ادامه داد: شلوغ بودن این پیاده رو ها از طرفی و غیر استاندار بودن موجب شده است که بسیار از مردم در خیابانها تردد کنند که آن هم موجب ایجاد ترافیک در این شهر شده است و شهرداری باید هرچه سریعتر وارد عمل شود و سنگفرش این پیاده رو را اصلاح کند.

,

 خدمات شهری با پشت میز نشینی مدیریت نمی شود

,  خدمات شهری ,  خدمات شهری , با پشت میز نشینی , با پشت میز نشینی , مدیریت نمی شود , مدیریت نمی شود ,

اسلام باوقار، عضو شورای شهر بندرعباس در بیست و سومین جلسه شورای شهر بندرعباس با گلایه از عدم استاندارد سنگ فرش های پیاده روهای بندرعباس، گفت: سنگ فرش پیاده رو ها مشکل دارد و کسی نیز توجهی به آن ندارد لذا با پشت میز نشینی نمی شود در خدمات شهری مدیریت کرد و باید در دل مردم و شهر بود.

,

مردم قانع و کم توقع بندرعباس از مسئولان خصوصا شورای شهر انتظار دارند بدون هر گونه تنش سیاسی، حزبی و گروهی و تشویش اذهان مردم به مسائل و امورات شهر رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه