اخبار داغ

مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد:

"سمنان" جزء 4 استان برتر در جمع آوری کمک های مردمی به حوزه سلامت/ فعالیت 55 انجمن خیرین سلامت در کشور

"سمنان" جزء 4 استان برتر در جمع آوری کمک های مردمی به حوزه سلامت/ فعالیت 55 انجمن خیرین سلامت در کشور
مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: سمنان، اصفهان، یزد و قم چهار استان برتر کشور در جمع آوری کمک های مردم خیر در حوزه سلامت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، عبدالکریم فدایی اسلام مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور در آیین بزرگداشت تجلیل از خیرین سلامت سرخه که در فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد، گفت: مجمع خیرین سلامت در بین مردم، دولت و مجلس جایگاه ویژه ای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ای سرخه،,

وی افزود: کشور خیر خیزی داریم که می توانیم ادعا کنیم به تعداد جمعیت کشورمان افراد خیر و نیکوکار وجود دارد.

,

مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: مردم ما هر کدامشان به اندازه وسعشان کار خیر انجام می دهند و نمونه آن هزاران تشکل غیردولتی و مردم نهادی ثبت شده ای است که در کشور به شکل تشکیلاتی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و ... فعالیت می کنند.

,

فدایی اسلام ادامه داد: در کنار این مجموعه های بخشی از مردم علاقه مند، معتقد و متدین به صورت فردی فعالیت می کنند و بسیاری از مشکلات اجتماعی را همین افراد حل و فصل می کنند و نمونه آن بانوانی هستند که در مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی از تهیه جهیزیه تا ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند فعالیت و تلاش مجدانه ای دارند.

,

مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور، کمک یک دانش آموز دامغانی را نمونه ای دیگر از این کمک های خیرخواهانه نامبرد که از پول پس اندازش یک کانکس برای زلزله زده ها خریداری کرد.

,

وی با بیان اینکه در کشور از این نمونه ها بسیار است و ثمره این حضور و فعالیت های مردمی عاید کل اجتماع می شود، گفت: مراجعات متعددی از سوی مردم به مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد که پاسخگویی به آن نیازمند کمک خیرین و مردم عزیز سراسر کشور میهن اسلامی ماست و همین خیرین در قالب تشکل های مختلف از جمله خیرین سلامت بسیاری از مشکلات را از دوش نظام ودولت بر می دارند.

,

فعالیت 55 انجمن خیرین سلامت در کشور

, فعالیت 55 انجمن خیرین سلامت در کشور ,

فدایی اسلام با اشاره به اینکه فعالیت مجمع خیرین سلامت در کشور در سال 86 باتدبیر مقام معظم رهبری و اقدام وزیر وقت بهداشت و درمان و با عنایت مرحوم نیری از فعالان و پیشگامان کار خیر در کشور آغاز شد، اظهار کرد: این شجره طیبه هم اکنون فعالیتش گسترده شده و در  حال  حاضر 55 انجمن در مراکز استان ها تشکیل شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در کنار این شعبه ها 140 دفتر نمایندگی در سایر شهرستان های استان ها فعال هستند.

,

مشاور عالی مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اختصاص و کمک 10 میلیون تومانی مجمع خیرین سلامت کشور جهت راه اندازی و آغاز به کار این مجمع در سرخه گفت: در سرخه نیز در آینده ای نزدیک این مجمع رسما به ریاست حسن اشرف آغاز به کار می کند.

,

فدایی اسلام اظهار کرد: سمنان، اصفهان، یزد و قم چهار استان برتر کشور در جمع آوری کمک های مردمی در حوزه سلامت هستند.

,

حوزه سلامت پرهزینه است

, حوزه سلامت پرهزینه است,

مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این همایش گفت: حوزه سلامت از حوزه های بسیار پرهزینه است بنابراین دولت کمتر می تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

,

وی افزود: در طی سالهای گذشته در حوزه مدرسه سازی  کارهای خوبی انجام شده است و برای خیرین و جامعه اثرات پرثمری داشته است و بر  اساس تعالیم دینی تا زمانی که این مدارس برپا هست آن خیر نیز ذینفع خواهد بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: سلامت امر بسیار مهمی و نعمتی است که باید قدر آن را دانست و از آن غافل نبود و باید در هر شرایطی مشکل بیماری فرد بیمار حل و برطرف شود.

,

شادنوش اظهار کرد: حوزه سلامت مهمترین حوزه سرمایه گذاری خیران و نیکوکاران می تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه