اخبار داغ

درخواست آنلاین تاکسی به سنندج رسید

درخواست آنلاین تاکسی به سنندج رسید
درخواست آنلاین تاکسی با استفاده از گوشی با طراحی جوان سنندجی با فراهم شدن شرایط به سنندج هم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب حسین پناه در گفتگو با کُردتودی، از طراحی و ایده پردازی نرم افزار درخواست آنلاین تاکسی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی اظهار داشت: با افزایش تعداد تاکسی های شهر سنندج و نیز حجیم شدن تعداد خودروها در خیابان های کم عرض این شهر، استفاده از روش های مدرن برای فرار از ترافیک شهری یک راه مناسب و رو به جلو برای رسیدن آسان و کم دردسر است.

,

 

,

این طراح سنندجی عنوان کرد: آژانس اینترنتی سنه مپ در حقیقت یک راه مناسب، راحت، شفاف، ایمن و با کیفیت برای تحقق رویایی کاهش فاصله ها است که می تواند، رسیدن به آرمان شهر ترافیکی را در شهر سنندج محقق کند.

,

 

,

, ,

 

,

وی در خصوص مزایایی این طرح اظهار داشت: نرم افزار سنه مپ یک ایده نوین برای فراهم کردن فناوری دقیق، با کیفیت، مطمئن، راحت، شفاف و ایمن در هر مکان و زمان است.

,

 

,

حسین پناهی با توجه به اینکه در حال حاضر در شهرهای بزرگ و بیشتر کشورهای خارجی از نرم افزار تاکسی هوشمند بهره می گیرند، بیان کرد: این نرم افزار هوشمند در حقیقت با فراهم کردن ماشین مورد نظر و حتی انتخاب راننده توسط خود درخواست کننده در کمترین زمان ممکن این شرایط را فراهم می کند که فرد با آسودگی خاطر مسیر مورد نظر را طی کند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امنیت این نرم افزار به نحوی است که در تمام طول مسیر که انتخاب شده از مسیرهای کم ترافیک و مطمئن است توسط فرد یا افراد دیگری از خانواده وی برای امنیت فرد قابل کنترل است.

,

 

,

حسین پناهی عنوان کرد: در اپلیکشن سنه مپ تمام مراحل از انتخاب مسیر، راننده، نوع ماشین و حتی پرداخت و تعیین میزان نرخ توسط فرد درخواست کننده خواهد بود و می تواند در صرفه جویی زمان و هزینه ها کمک بسیار زیادی برای هر فرد باشد.

,

 

,

این طراح سنندجی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای حمایت از این طرح و ایده از طرف سازمان های مختلفی از جمله شورای ترافیک، شورای شهر و خود سازمان تاکسی رانی اعلام حمایت شده؛ که لازم است دیگر ارگان های مرتبط هم علاوه بر حمایت در انجام فرهنگ سازی مردمی استفاده از این طرح و به منظور ترویج و حمایت فراگیر از این ایده اقداماتی انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه