اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان خمین:

فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی از دوران کودکی نهادینه شود

فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی از دوران کودکی نهادینه شود
مدیر توزیع برق شهرستان خمین گفت: دوران کودکی بهترین دوران برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف منابع انرژی در میان دانش آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز؛ مهدی محمدی، رئیس آموزش و پرورش خمین در افتتاحیه طرح «به‌سامان» در مدرسه مؤمنیه این شهرستان گفت: فرهنگ سازی در امور مهم باید از دوران کودکی و به ویژه در مدارس صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی افزود: یکی از این موارد استفاده بهینه از منابع انرژی است که باید از همان دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا در آینده با کمبود این منابع مواجه نشویم.

,

محمدی ادامه داد: آموزش و پرورش وظیفه دارد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی، در موارد مختلف این فرهنگ سازی و آموزش‌ها را انجام دهد.

,

استفاده بهینه از منابع انرژی نیازمند فرهنگ سازی است

,

حسینعلی فرامرزی، مدیر توزیع برق شهرستان خمین نیز گفت: این برنامه برای چهارمین سال است که با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود که اثرات خوبی داشته است.

,

وی افزود: یکی از مواردی که دانش‌آموزان باید در طول زندگی رعایت کنند، استفاده بهینه از منابع انرژی است که باید در مدارس با روش‌های استفاده درست از این منابع آشنا شوند.

,

فرامرزی بیان کرد: برای صرفه جویی در مصرف برق بهتر است در طول روز نور طبیعی جایگزین روشنایی های مصنوعی شود. عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج مصرف نیز یکی دیگر از راه کاری صرف جویی در مصرف برق است.

,

طرح «به‌سامان» با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اداره برق شهرستان خمین در مدرسه مؤمنیه این شهرستان افتتاح شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه