اخبار داغ

نماینده بویراحمد و دنا:

۱۶ آذر یک حرکت استکبار ستیزی بود/ امتیاز ویژه دانشکده ها نسبت به دانشگاه

۱۶ آذر یک حرکت استکبار ستیزی بود/ امتیاز ویژه دانشکده ها نسبت به دانشگاه
زارعی از 16 آذرماه به عنوان یک حرکت استکبارستیزی یاد کرد و گفت: پیشینیان به ما آموختند در مقابل ظلم و ستم باید ایستادگی کرد و فریاد آزادی سر داد، در صورتیکه که استکبار جهانی با تفکر آزادی مخالف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ عصر دیروز، غلام محمد زارعی در جمع دانشجویان مرکز آموزشی فنی و حرفه ای برادران یاسوج گفت: حوادث گوناگونی در تاریخ  پر فراز و نشیب جمهمری اسلامی ایران رخ داده است که بعضی از آنها ماندگار شده اند، که یکی از حوادث مهم و ماندگار، 16 آذر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا عنوان کرد: دانشگاه مهم ترین مرجع فرهنگی کشور به لحاظ تربیت انسانهای متخصص و متعهد است.

,

 

,

 زارعی از حوادث 16 آذرماه به عنوان یک حرکت استکبار ستیزی یاد کرد و گفت: پیشینیان به ما آموختند در مقابل ظلم و ستم باید ایستادگی کرد و فریاد آزادی سر داد، در صورتیکه که استکبار جهانی با تفکر آزادی مخالف است.

,

 

,

وی افزود: در آن شرایط خفقان سیاسی، دانشجویان برای حفظ کیان و آینده کشور و مبارزه با ظلم و استکبار به میدان آمدند و جان خود را در راه حق فدا کردند و ماندگار شدند.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا عنوان کرد: پیروزی درجنگ و انقلاب و پیشرفت های علمی و تکنولژی به دلیلی بهره گیری از روحیه شهادت طلبی و حق جویی جوانان این مرز و بوم بوده است.

,

 

,

زارعی با مخاطب قرار دادند جوانان حاضر در این همایش گفت: فکر نکنید چون در زمان انقلاب و دوران جنگ تحمیلی حضور نداشته اید مسوولیت شما کم است، بلکه به دلیل توطعه های دشمن، مسوولیت شما  مهم تر و حیاتی تر بوده و هست.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بستر پیشرفت در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار هموار است گفت: گردش نخبه گان در جای جای ایران در حال انجام است همانگونه که تحصیل کرده های از استان کهگیلویه وبویراحمد در اقصی نقاط  این کشور و در پست های مدیریتی مختلف در حال خدمت هستند.

,

 

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا در پایان اظهار کرد: دانشکده های امتیاز ویژه ای نسبت به دانشگاه دارند و آن بهره گیری از مراکز تخصصی و کارگاه های آموزشی  و آزمایشگاه های مختلف در کنار تحصیل است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه