اخبار داغ

مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین خبر داد:

ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه

ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه
مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین، از ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر از مردم زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسول زاده در گفتگو با  شاخص، با اشاره به ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگان کرمانشاه اعلام کرد: تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم زلزله زده کرمانشاه از خدمات رایگان بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین استفاده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین بیان کرد: از استان قزوین علاوه بر بیمارستان صحرایی و کادر درمانی استقرار آن، چهار آمبولانس و تعداد ۱۲ تکنسین اورژانس برای کمک به هم‌ وطنان آسیب‌ دیده به این شهرستان اعزام شدند.

,

این مسوول گفت: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با مدیریت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان قصر شیرین استان کرمانشاه مستقر شد و با اتمام کار، عوامل آن با جمع ‌کردن بیمارستان، در حال بازگشت در مسیر قزوین بودند ولی برای ارائه خدمات درمانی به زلزله‌ زدگان مجدد مستقر شد.

,

رسول زاده خاطرنشان کرد: این بیمارستان ماه گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه برای ارائه خدمت به زلزله زدگان مستقر شد.

,

مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین یادآور شد: این بیمارستان کاملا تخصصی دارای بخش‌ های اورژانس، بستری مردان و زنان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و ۵ دستگاه آمبولانس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه