اخبار داغ

شهردار اسدیه:

درآمد زایی با استفاده از ظرفیت های شهر اسدیه/ نصب المان وحدت در میادین اصلی شهر

درآمد زایی با استفاده از ظرفیت های شهر اسدیه/ نصب المان وحدت در میادین اصلی شهر
شهردار اسدیه گفت: در مباحث فرهنگی باید از المان هایی در میادین اصلی شهر استفاده کنیم که نماد وحدت باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین عابدینی، شهردار اسدیه در گفتگو با خاورستان، اولویت های کاری خود در شهر اسدیه را عنوان کرد: برنامه های کاری که برای شهر اسدیه به شورای شهر اسدیه داده ام در چهار حوزه عمرانی،حوزه فرهنگی شهر با رویکرد نگاه به جریان مذهبی اهل سنت و جریان مذهبی اهل تشییع ، حوزه زیبا سازی فضای شهر و حوزه خدمات بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
اولویت اول آسفالت معابر شهری
,
 
,
عابدینی با اشاره به حوزه عمران، بیان کرد: در زمینه عمران اولین برنامه این است که باید زیرساخت های شهر درست شود،معابر شهر به ویژه معابر اصلی باید روکش آسفالت شده و معابری که خاکی است آسفالت شود و همچنین  معابری که آسفالت آنها خراب شده مجدد روکش آسفالت شود که خیابانها یکدست باشد.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های حوزه عمرانی  این است که در زمین های شهرداری به ویژه زمین های روبه روی دادگستری تعدادی مغازه و سوئیت هایی درست کنیم که بتوانیم اجاره داده و درآمد شهرداری را بالا ببریم.
,
 
,
 
,
درآمد زایی با استفاده از ظرفیت های شهر اسدیه
,
 
,
شهردار اسدیه عنوان کرد: مورد دیگر با استفاده از ظرفیتی که کارخانه آسفالت اسدیه دارد می‌توانیم با اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رایزنی کنیم و بتوانیم در طرح های هادی روستاها ازکارخانه آسفالت اسدیه آسفالت تهیه کنیم و حتی با شهر گزیک و طبس می‌توانیم قرار دادی بنویسیم که آسفالت آنها را از کارخانه آسفالت اسدیه تهیه کنیم و از طرفی بتوانیم برای شهرداری درآمد زایی کنیم.
,
 
,
 
,
عابدینی بیان کرد: در حوزه زیبا سازی و فضای سبز هم الان باید رویکرد ما به سمت استفاده از درختان مثمر باشد و زمانی برای درختان در بولوارها آب و کود و سایر امکانات هزینه می‌شود، درختان مثمری کاشت شود که مردم‌ بتوانند استفاده کنند.
,
 
,
 
,
ایجاد شهر بازی در اسدیه
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: از دیگر کارهای مهم این است که حتما باید یک شهر بازی در شهر اسدیه راه اندازی شود با توجه به ظرفیت و جمعیتی که در شهر اسدیه ساکن هستند و حتی شهرهای اطراف و روستاهای پر جمعیت نزدیک مرکز شهرستان مانند نوغاب و سایر روستاهایی که مکان تفریحی برای بچه ها آنجا وجود ندارد بتوانیم به لطف خدا و دوستان در فرمانداری شهر اسدیه و حوزه عمران استانداری شهر بازی در شهر اسدیه احداث و راه اندازی کنیم.
,
 
,
 
,
شهردار شهر اسدیه گفت: اگر بتوانیم دو پارک یا حداقل یک پارک خوب و شهر بازی که در شان مردم اسدیه باشد را ایجاد کنیم در زمینه زیبا سازی شهر کمک خوبی خواهد شد و متاسفانه الان جای تفریحی که در خور شان مردم اسدیه باشد در شهر اسدیه وجود ندارد.
,
 
,
نصب المان وحدت در میادین اصلی شهر
,
 
,
عابدینی با اشاره به حوزه فرهنگی، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی با توجه به اینکه در شهر اسدیه اهل سنت و اهل تشییع ساکن هستند و هر کدام برنامه های مذهبی و فرهنگی خاص خود را دارند باید با توجه به اصل وحدت که الان در نظام جمهوری اسلامی مورد فرمایش مقام معظم رهبری هم است؛ باید طبق وحدت پیش برویم؛ در مباحث فرهنگی باید از المان هایی در میادین اصلی شهر استفاده کنیم که نماد وحدت باشند.
,
 
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: المان های میادین اصلی شهر علاوه بر اینکه باید نماد وحدت باشد خیلی خوب خواهد بود که زیبا و چشم نواز هم باشد که وحدت به صورت علنی در شهر اسدیه وجود داشته باشد و مردم المان ها را ببینند.
,
 
,
 
,
شهردار شهر اسدیه عنوان کرد: مورد بعدی در زمینه فرهنگی با توجه به اینکه آنجا شهدای اهل سنت و شیعه زیادی دارد میتوان برنامه های فرهنگی خوبی با همکاری و کمک برادران و علمای اهل سنت و علمای شیعه انجام داد تا معرفی شوند.
,
 
,
 
,
عابدینی یاد آور شد: برگزاری برنامه های فرهنگی باعث معرفی فرهنگ غنی و اصیل مردم شهر اسدیه می شود همچنین اجرای این برنامه ها باعث معرفی مفاخری می‌شود که زادگاه آنها شهرستان درمیان و شهر اسدیه است امیدواریم معرفی مفاخر این خطه باعث آشنایی نسل های جوان با مفاخر و آداب و رسوم و فرهنگ غنی منطقه شود.
,
 
,
معرفی شهدا و بزرگان شهرستان درمیان و شهر اسدیه
,
 
,
وی با اشاره به نکوداشت پورفسور احمد کامیابی مسک که اخیرا در مرکز استان برگزار شد، تصریح کرد: شهرستان درمیان دارای مفاخر ،مشاهیر و شهدای بزرگی است که لازم است معرفی شده و فرهنگ غنی شهرستان درمیان را همه بشناسند.
,
 
,
 
,
شهردار شهر اسدیه عنوان کرد:در حوزه خدمات و بازیافت زباله هم باید اقدامات خوبی انجام بگیرد به زودی کارخانه بازیافت در آنجا زده شود بحث نظافت شهر از حالتی که دارد خارج شده و ان‌شاءلله شهری باشد که در خور شان و شایسته مردمی باشد که در آنجا زندگی می‌کنند.
,
 
,
 
,
عابدینی در پایان با بیان اینکه همه برنامه های من برای شهر اسدیه مهم است و اولویت دارد، اظهار کرد: اولویت اول و اصلی در شهر اسدیه در حوزه عمران آسفالت معابر، زیباسازی فضای شهری و بعد ایجاد شهر بازی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه