اخبار داغ

به مناسبت روز دانشجو:

کلنگ‌ سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر زمین خورد

کلنگ‌ سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر زمین خورد
کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازکاشان اول؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در کلنگ‌زنی سالن ورزشی این دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو، هدف از توسعه فضای ورزشی را توسعه رشته های ورزشی در راستای افزایش نشاط دانشجویان دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

ابراهیم کوچکی، با اشاره به ساخت این سالن در فضایی به متراژ یک هزار مترمربع و برآورد هزینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان، اظهار کرد: سالن ورزشی چندمنظوره اداره تربیت بدنی به همت دانشگاه و با مشارکت خیرین سلامت احداث می شود.

,

وی، در ادامه ضمن بازگویی بخشی از وقایع آذر ۱۳۳۲، جنبش دانشجویی را جنبشی آزادی خواه و استکبار ستیز دانست که با تشخیص صحیح در همه زمان ها چه در زمان انقلاب چه در جنگ پیشقدم بوده‌اند.

,

کوچکی، بر پاسخگویی و تعامل با دانشجویان به ویژه از طریق تشکل ها و کانون های دانشجویی به عنوان نمایندگان مجموعه دانشجویان دانشگاه تاکید کرد.

,

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن تاکید بر اینکه هزینه در حوزه ورزش و تربیت بدنی نوعی سرمایه گذاری است، گفت: با بهره برداری از سالن جدید، برنامه ریزی بهتری برای همه رشته های ورزش های قهرمانی و همگانی در رده بانوان و آقایان انجام می گردد.

,

در این مراسم نمایندگان تشکل های دانشجویی و شوراهای صنفی، کانونهای دانشجویی نیز حضور داشتند و به مناسبت روز دانشجو با اهداء گل از آنان قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه