اخبار داغ

سرپرست فرمانداری آبیک:

جهان اسلام مقابل اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد

جهان اسلام مقابل اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می‌ایستد
سرپرست فرمانداری آبیک گفت: دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست ها با این کار ضربه بزرگ‌تری می خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک، سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات آموزش و پرورش آبیک برگزار شد، با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در پی اعلام پایتختی بیت المقدس اظهار کرد:امروز شاهدیم ترامپ بی خرد با اعلام کردن قدس شریف به عنوان پایتختی رژیم غاصب صهیونیستی موجب شعله ور شدن احساسات مسلمانان جهان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی افزود: امروز شاهد هستیم که اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا با واکنش کشورهای اسلامی، علما و اندیشمندان اسلامی روبرو شده است.

,

سرپرست فرمانداری آبیک با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب ادعای دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را ناشی از ناتوانی و عجز آنها دانستند.

,

حسینی اضافه کرد: دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست ها با این کار ضربه بزرگ‌تری می خورند و فلسطین  بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.

,

این مسئول تصریح کرد: امروز شاهدیم استکبار جهانی با اقدامات خود ثابت نموده که نقشه اصلی دشمنان اسلام وحدت شکنی در جامعه اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند حفظ وحدت از اوجب واجبات است.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با اشاره به سخنان وزیر خارجه آل سعود که اعلام کرده بود ایران به کشوری منزوی تبدیل شده است، عنوان کرد: واقعیت این است که ایران امروز تاثیرگذارترین کشور درخاورمیانه است و در عرصه نبرد سیاسی و دیپلماتیک  فعال ، موثر و اثرگذار است.

,

تعیین و تکلیف دفتر آموزش و پرورش در بخش بشاریات

,

وی با بیان اینکه تغییر کاربری فضاهای مورد نظر در آموزش و پرورش در اولویت است، تاکید کرد: موضوع تغییر کاربری فضاهای آموزشی به صورت صحیح کارشناسی و جانمایی آن انجام شود.

,

حسینی با اشاره به وضعیت مدرسه منطقه شهرک فردوس ایستگاه راه آهن آبیک اذعان کرد : در این منطقه یک مدرسه فرسوده وجود دارد که اعتبار ویژه ای هم برای آن در نظر گرفته شده اما به دلیل عدم تامین زمین مورد نظر وضعیت احداث این مدرسه بلاتکلیف مانده است.

,

وی افزود: آستان قدس زمینی را در این منطقه واگذار کرده است اما دارای معارض است که لازم است شهرداری زمینی را برای این امر اختصاص دهد و شورای اموزش و پرورش نیز این امر جز مصوبات خود قرار دهد.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش راه اندازی دفتر نمایندگی آموزش و پرورش در بخش بشاریات شهر خاکعلی ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه