اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

انتقادهای صوری برخی به دولت یک بازی سیاسی است/تشنگان قدرت شروع به مبرا نمودن ظاهری خود از بدنه دولت کرده اند

انتقادهای صوری برخی به دولت یک بازی سیاسی است/تشنگان قدرت شروع به مبرا نمودن ظاهری خود از بدنه دولت کرده اند
کارشناس سیاسی با بیان اینکه تشنگان قدرت به دلیل از دست ندادن اقبال مردمی شروع به انتقادهای صوری از دولت کرده اند افزود:حال که بسیاری از وعده های دولت محقق نشده است آن طیفی که می خواهد همچنان در قدرت بماند با انتقادهای صوری از دولت سعی در مبرا نمودن خود از بدنه دولت را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود قاسمی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به سخنان دکتر بهشتی که می گوید ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت افزود: متاسفانه بعد از رحلت امام به صورت مشخص یک جریانی گرچه آن موقع خیلی ضعیف بودند شکل گرفت و هم اکنون  که  پروبال گرفته اند یک طیف فکری در کشور به وجود آوره اند که کاملا این جمله شهید بهشتی را برعکس عمل میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

*برخی برای ماندن در قدرت دست به هر شیوه غیر اخلاقی میزنند

, *برخی برای ماندن در قدرت دست به هر شیوه غیر اخلاقی میزنند, *برخی برای ماندن در قدرت دست به هر شیوه غیر اخلاقی میزنند,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: گاهی افراد  برای رسیدن یا ماندن در قدرت به هر شیوه سیاسی غیر اخلاقی دامن میزنند.

,

 

,

وی افزود: به عنوان نمونه بخاطر اینکه مردم به اینها رای بدهند وعده های دروغ و یا بر خلاف امنیت ملی می دهند و به تعبیر مقام معظم رهبری گسل های قومیتی را تحریک می کنند.

,

 

,

قاسمی ادامه داد: این طیف علیه نیروهای مسلح، علیه شعارهایی که روی موشک نوشتیم و به سمت دشمن شلیک کردیم حرف میزنند، نیروهای انقلابی و مدافعی مثل سپاه را که امنیت  کشور ما و مبارزه با تروریسم را در دستور کار خود قرار داده به نوعی مورد بی مهری قرار میدهند و گاهی حتی به آن طعنه هم میزنند.

,

 

,

وی عنوان کرد: این طیف و جریان فکری امروز به این نتیجه رسیده اند که در عملکرد دولت یازدهم  و دوازدهم وعده های انجام نشده فراوانی وجود دارد و بسیاری از قولهایی که به مردم داده شد از استانهای مرزی تا خود تهران عملی نشده است.

,

 

,

*جریانهایی که متوجه محقق نشدن وعده های دولت شده اند سعی در جداسازی ظاهری خود دارند

, *جریانهایی که متوجه محقق نشدن وعده های دولت شده اند سعی در جداسازی ظاهری خود دارند, *جریانهایی که متوجه محقق نشدن وعده های دولت شده اند سعی در جداسازی ظاهری خود دارند,

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید مجدد بر اینکه بسیاری از شعارهایی که توسط دولت مطرح شده عملی نشده است افزود: به عنوان نمونه مهم ترین  شعاری که در دولت مطرح شد ،شعار گشایش اقتصادی و در واقع بهبود معیشت مردم بود که آمدند گفتند هم سانتریفوژها بچرخد و هم سفره مردم باید نان داشته باشد.

,

 

,

وی ادامه داد: این یک شعاری بود که بسیار بر روی مردم اثر  گذاشت و واقعا میلیونها ایرانی با تکیه بر همین  شعار به آن جناح و جریان سیاسی رای دادند و حال این جریان متوجه شده است که هیچ کدام از این اتفاق ها نیفتاده است.

,

 

,

قاسمی افزود: همچنین در مذاکره 5+1 که در جهت رفع تحریم ها بود بیش از سی ماه به مردم ایران گفته شد شما مطمئن باشید قطع به یقین در این مذاکره تحریم ها را برمی داریم و حال دیگر این جریان فکری که ممکن است در بدنه دولت باشد به این نتیجه رسیده است که نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه  تحریم هایی هم به تحریم های بعدی اضافه شد.

,

 

,

وی افزود: نتیجه این بدقولی ها این شد که این طیف تصمیم گرفتند برای ماندن در قدرت و توجیه مردم در اینده که ما نبودیم این قولها را به شما دادیم از الان شروع به انتقاد صوری از دولت حاکم کنند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی  با  تاکید بر انتقادهای صوری برخی به دولت ادامه داد:  اینها با این انتقادها می خواهند بگویند  که اگر دولت دوازدهم تمام شد و اینها خواستند کاندیدایی همانند آنهایی که الان در دولت هستند به میدان بیاورند حرفشان به مردم این باشد و بگویند ما نبودیم که به شما وعده دادیم اتفاقا خود ما هم به این جریان منتقد بودیم.

,

 

,

*برخی با پیشنهاد استعفا به جهانگیری می خواهند مشکلات دولت بر دوش آن نباشد

, *برخی با پیشنهاد استعفا به جهانگیری می خواهند مشکلات دولت بر دوش آن نباشد, *برخی با پیشنهاد استعفا به جهانگیری می خواهند مشکلات دولت بر دوش آن نباشد,

وی با بیان اینکه  متاسفانه این کارهای سیاسی در بعضی جاها بسیار نگران کننده خود را نشان می دهد افزود: امروز این افراد با شعارهای عبور از رییس جمهور و یا پیشنهاد استعفا به جهانگیری می خواهند که فردا مشکلات دولت دوش آن نباشد و اگر خواست کاندیدای ریاست جمهوری شود مردم به آن اقبال نشان دهند.

,

 

,

قاسمی ادامه داد: یک طیف خاصی می خواهد جهانگیری در قدرت باشد و لذا چون امروز نقطه ضعف های فراوانی در عملکرد پنج ساله دولت می بینند می خواهند در این فرصت سه ساله طیفشان را جدا از دولت نشان دهند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: اینها می خواهند این سالهای باقی مانده  یک فضایی ایجاد کنند که خودشان را از کاستی ها و وعده های انجام نشده و شعارهای دروغ و خلاف امنیت ملی  مبرا  و برکنار کنند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی  با بیان اینکه مردم باید پشت پرده این شعارهای صوری را بدانند گفت: به عنوان نمونه اینها مثلا در 16 آذر خواستند دولت را به چالش بکشند یا گاهی از گوشه و کنار کسانی که حقوقشان و تمام منابع و حیثیتشان در همین دولت است به ظاهر می آیند و انتقاد می کنند.

,

 

,

وی تصریح  کرد: این بازی های سیاسی صوری، ناشیانه و کاملا  ساختگی است و بعید میدانم  امروز بتوانند ذهن مردم و افکار عمومی را قانع کنند.

,

 

,

قاسمی در پایان تاکید کرد:  در واقع کسانی که امروز مستقیم یا  غیر مستقیم  در این دولت کار میکنند این شعار را میدهند که ما خارج از دولت هستیم و این واقعیت ندارد و یک نوع بازی سیاسی با افکار عمومی  و کاملا غیر واقعی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه