اخبار داغ

معاون رئیس جمهور مطرح کرد:

مسئولان حال زلزله‌زدگان را درک کنند/ زیان قصور در بحران سنگین است

مسئولان حال زلزله‌زدگان را درک کنند/ زیان قصور در بحران سنگین است
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مدیران در دوران بحران باید صبر و استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند. باید تلاش کنیم که بتوانیم حال کسانی را که یک شبه همه چیز خود را از دست داده اند درک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سید محمد علی شهیدی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه که در سرپلذهاب برگزار شد، گفت:مدیران در دوران بحران باید صبر و استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند. باید تلاش کنیم که بتوانیم حال کسانی را که یک شبه همه چیز خود را از دست داده اند درک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود:همزمان با وقوع این حادثه در شهرستانهای غربی استان کرمانشاه به لحاظ اهمیت جایگاه خانواده های ایثارگران و ضرورت خدمت رسانی شایسته تر در بنیاد استان کرمانشاه تشکیل ستادی بحران دادیم تا بتوانیم به شکل موثرتری در کنار اعضای ستاد بحران استان کمک رسانی کنیم.

,

 

,

وی افزود: بنیاد شهید در طی مدت حادثه زلزله 4هزار782 دیدار و سرکشی از خانواده های ایثارگران آسیب دیده از این حادثه دردناک داشته و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و پیگیری های لازم را در زمینه مرتفع کردن مشکلات آنان به انجام رساندند.

,

 

,

, ,

وی یادآور شد: درکل کشور ایران اسلامی حدود 225 هزارشهید، 556 هزار جانباز تا 70 درصد و 43هزارآزاده داریم  و دراین میان بالغ بر 3 میلیون 330 هزارتحت پوشش بنیاد است که ازاین مجموع سهم استان کرمانشاه بالغ بر 12 هزار شهید، جانباز و آزاده و 200 هزار زیرتحت پوشش می باشد.

,

 

,

این مقام مسئول گفت: تا سقف 35 میلیون تومان برای اثاثیه و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده و پرداخت بیمه عمرجانباختگان تحت پوشش بنیاد شهید در زلزله در نظر گرفته شده است و تاکنون از 8هزار و 311 واحد مسکونی خانوارهای ایثارگران ارزیابی بیمه صورت گرفته و برآورد خسارت شده است.

,

 

,

وی بیان داشت: در این راستا 14 اکیپ بیمه البرز با هدف کمک به خسارت دیده هایی که جزو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و منازل و واحدهای مسکونی آنها مشمول بیمه  بنیاد هست فعال نمودیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون توسط بنیاد توزیع 50 کانکس درمسیرریجاب و زرده اجرا شده است، گفت: بنیاد شهید ازهمان نخستین روزهای اول حادثه اخیر در شهرستان سرپل ذهاب وارد عمل شده است و قدردان و مدیون رشادت ها و ازجان گذشتگی های خانواده های معزز ایثارگران است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه