اخبار داغ

علوی تاکید کرد؛

مقابله با مفاسد اقتصادی از راهبردهای وزارت اطلاعات

مقابله با مفاسد اقتصادی از راهبردهای وزارت اطلاعات
وزیر اطلاعات امنیت را زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها دانست و افزود: وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک گفت: علیرغم اینکه جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست‌ها است اما با همت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور مردم دلسوز و همیشه در صحنه، بیشترین امنیت و آرامش را تجربه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

علوی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به نظام و ایجاد ناامنی در جامعه هستند، اظهار کرد: تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ده‌ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور را خنثی کرده و توطئه دشمنان را به خودشان بازگردانده است.

,

وی امنیت را زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها دانست و افزود: وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.

,

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه در سایه امنیت می توانند به نخبگی و شکوفایی دست یابند، بیان کرد: بنابراین همکاری آحاد ملت با وزارت اطلاعات وظیفه ای همگانی است.

,

علوی، رعایت اصول اخلاقی را یکی دیگر از محورهای فعالیت این وزارتخانه عنوان کرد و ادامه داد: پایمال شدن کرامت انسان‌ها موجب افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

,

وی، شکست گروه‌های تروریستی را نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و بیان کرد: استمرار این روند می‌تواند جهان اسلام را در همه زمینه‌ها پیروز و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازد.

,

در این مراسم فتح الله حقیقی، سعید فرخی و مهدی زندیه وکیلی به عنوان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاون هماهنگی امور عمرانی منصوب و از زحمات شکرالله حسن بیگی، ظفر افشون و عزیز فیلی معاونین پیشین تقدیر شد.

,

همچنین وزیر اطلاعات از زحمات مدیرکل پیشین اداره کل اطلاعات استان مرکزی تقدیر کرد و مدیر جدید این اداره کل را نیز معرفی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه