اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س):

امروز بزرگترین چالش اروپا داعش است

امروز بزرگترین چالش اروپا داعش است
امروز بزرگترین چالش اروپا داعش است. کشور های حامی داعش در بن بست ایجاد داعش مانده اند و نمی دانند از شر نیروهایی که به وجود آورده اند چگونه خلاص شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، یادواره ۱۳۸ شهید حوزه سیدالشهدا (ع) شهرستان جلفا صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمومنین (ع) هادیشهر برگزار شد.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در این مراسم با بیان اینکه اصولگرایی و اصلاح طلبی سرمنشا اختلاف در کشور هستند گفت: جناح بازی های سیاسی جز ایجاد شکاف در کشور نتیجه دیگری ‌نخواهد داشت.
سردار نوعی اقدم افزود: فارغ از دیدگاه های سیاسی،‌‌ هر مسئولی که خود را سرباز رهبری دانسته و لباس نوکری مردم را برتن کند قابل احترام است.
وی تصریح کرد: انتظار نیست که کل مشکلات کشور توسط یک دولت حل شود ولی دولت ها موظف به احترام به مردم هستند و در ‌اجرای‌ قوانین باید شان مردم حفظ شود.
فرمانده قرار گاه حضرت زینب (س) در بخش دیگر‌ سخنان خود با بیان اینکه ایران با عزت پیروز نبرد با داعش است،‌ اظهار کرد: آمریکا و متحدانش داعش را با هدف و رویای محاصره حزب ا...،‌ برکناری بشار اسد،‌ تغییر حاکمیت عراق و نا امنی مرزهای ایران به وجود آورد‌ند.
وی ادامه داد: سخنان مضحکی‌ است که می‌گویند ایران برای اسد جنگیده،‌ مدافعان حرم به خاطر حفظ حریم مرزی ایران و ناکامی داعش در اهداف خود به میدان نبرد رهسپار شدند.
سردار نوعی اقدام افزود: به لطف مدافعان حرم امروز ایران در ناامن ترین منطقه جهان،‌ عنوان امن ترین کشور دنیا را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه کشور های حامی داعش امروز گرفتار حمایتشان شده اند گفت:امروز بزرگترین چالش اروپا داعش است. کشور های حامی داعش در بن بست ایجاد داعش مانده اند و نمی دانند از شر نیروهایی که به وجود آورده اند چگونه خلاص شوند.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب اضافه کرد: اروپایی ها در روز های آخر داعش با دیپلماسی پنهان، به دنبال مذاکره برای نابودی داعشیان اروپایی بودند تا مبادا به کشور خودشان بازگردند.
وی در پایان سخنرانی خود عنوان کرد: اروپا و آمریکا بعد از داعش ورشکست سیاسی و نظامی هستند. میلیارد ها دلار هزینه برای تقویت داعش به باد رفته و حیثتی برای کشورهای حامی نمانده است.
سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: داعش به لحاظ عقیدتی هم نابود شده است و خیل عظیم اسرای داعشی و آزادسازی شهرها یکی‌از پس دیگری بیانگر این موضوع است.
گفتی است، در ابتدای یادواره شهدای ۱۳۸ شهید حوزه سیدالشهدا (ع)‌ استاد کلامی زنجانی شاعر اهل بیت عصمت و طهارت با اشعار انقلابی خود به حماسه سرایی‌ پرداخت.
حاضرین در مراسم نیز با شعار های لبیک یا زینب،‌ لبیک یا حسین،‌ لبیک یا عباس،‌ مرگ بر ‌آمریکا و مرگ بر‌ اسرائیل به تشویق و هم نوایی با این شاعر پرداختند.
همچنین پایان بخش این یادواره‌ اهدا لوح تقدیر توسط‌ مسئول هیات رزمندگان شهرستان جلفا به سردار نوعی اقدام به پاس دلاوری ها و شجاعت های وی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیو,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه