اخبار داغ

در جلسه معارفه شهردار پلدشت عنوان شد؛

مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند/ شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند

مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند/ شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند
مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گفت: پلدشت شهری مرزی و آینه کشور است و انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به افزایش درآمد شهرستان از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند نه از طریق افزایش عوارض.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی در جلسه تکریم و معارفه شهردار  پلدشت که ظهر امروز در پلدشت برگزار شد، گفت: پست و مقام یک امانت است و در یک مقطع به شخص سپرده می شود و باید امانتداری را رعایت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی،, آراز سسی،,

 

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به تلاش هایی که در این اداره صورت گرفته است ، افزود: توجه به زیر ساخت ها، مسائل عمرانی، بهداشتی، اصول شهرسازی و فضای سبز از ضروریات است و نیاز به مدیریت جهادی و تلاش مضاعف دارد.

,

 

,

مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند ولی نه از طریق افزایش عوارض

, مسئولان در آمد شهرستان را افزایش دهند ولی نه از طریق افزایش عوارض,

 

,

سیف الله مطلبی گفت: پلدشت شهری مرزی و آینه کشور است و انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به افزایش درآمد شهرستان از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند نه از طریق افزایش عوارض.

,

 

,

وی تصریح کرد: مسئولان باید از سرمایه گذار ها حمایت کرده و بستر های لازم را فراهم کنند.

,

 

,

مدیر کل امور شهری و شوراهای استان افزود: سازمان شهرداری ها آمادگی کامل دارد از طرح هایی که درآمد زایی برای شهرداری های شهرستان ها دارد حمایت کند.

,

 

,

شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند

, شهردار جدید مشکلات شهر را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کند,

 

,

اکبر عبدالله نژاد با اشاره به اینکه تمامی مسئولان باید شفافیت در امور را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در مقابل آحاد جامعه پاسخگو باشند، گفت: وظایف شهرداری و شورای های شهر نسبت به شهروندان سنگین و مهم است زیرا بر اساس قوانین مصوب اغلب امورات مربوط به رفاه اجتماعی مردم توسط شهرداری پیگیری و اجرا می شود.

,

 

,

فرماندار پلدشت در ادامه به چند نمونه از مشکلات شهر پلدشت اشاره و افزود: تعامل از خصوصیات یک مدیر است و از شهردار جدید انتظار داریم  با تعامل مسائل و مشکلات را شناسایی و جهت رفع آنها تلاش کند.

,

 

,

تعامل با شهروندان و مسئولان از اولویت های اساسی است

, تعامل با شهروندان و مسئولان از اولویت های اساسی است,

 

,

عباس علیزاده گفت: باید در تمام امور تعامل و همکاری وجود داشته باشد و تا زمانی که این تعامل نباشد نمی توان به اهداف مورد نظر برسیم.

,

 

,

شهردار پلدشت در تشریح برنامه های مورد نظر خود افزود: توانمند سازی نیروی کار، راه اندازی مدیریت هوشمند، استفاده از توان فکری شهروندان، توسعه  بازارچه های محلی، کمک به اصلاح محدوده شهری، کمک به ارتقاء سطح فرهنگی و برگزاری نمایشگاه ها از برنامه های مورد نظر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه