اخبار داغ

با حضور معاون وزیر؛

گلنگ احداث مرکز آموزش توانبخشی سیریک زده شد/خیرین بیشترین مشارکت را دارند

گلنگ احداث مرکز آموزش توانبخشی سیریک زده شد/خیرین بیشترین مشارکت را دارند
آئین گلنگ زنی احداث مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری شهرستان سیریک با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،میر مرسل ایزدی پور فرماندار، شهرستان سیریک در این آئین گفت : این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۴۷۵ متر مربع با اعتبار هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال با مشارکت خیرین سیریک و اداره نوسازی در مدت ۱۰ ماه احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد: شهرستان سیریک دارای ۱۴۴ واحد آموزشی و ۱۰ هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدایی و متوسط دوره اول و دوم است.

,

ایزدی پور بیان کرد: شهرستان سیریک دارای ۲۰ مدرسه فرسوده و تخریبی است و دانش آموزان  ۱۲ مدرسه شهرستان  بصورت دو شیفته مشغول تعلیم و فراگیری دانش می باشند.

,

فرماندار سیریک تصریح کرد: سالانه بیش از ۱۵۰ دانش آموز جهت آموزش به مرکز آموزش و توانبخشی شهرستان مراجعه می کنند.

,

قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: انجام کارهای خیر و عام المنفعه برای مردم در جامعه  نه تنها زمینه رشد و توسعه جامعه فراهم می کند بلکه زمینه آسایش و آرامش روح و روان انسان التیام می بخشد و راه ورود انسان به آخرت در مسیر بهشت قرار می گیرد.

,

وی اضافه کرد: یکی از هنر های ارزشمند و فاخر انسانی است که  انسان مال خودش را با دستان خویش با هوشمندی در راه خیر و کمک به همنوعان و هموطنان خود هزینه می کند هزینه ای که بهترین ذخیره برای دنیا و آخرت انسان محسوب می شود.

,

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: الگوی ما انسان ها باید پیامبر رحمت و مغفرت الهی باشد؛ پیامبری که حتی با دشمنان با رافت و مهربانی برخورد می کرد یقینا همه ما انسان های مسلمان وظیفه شرعی و قانونی داریم در حد توان و بضاعت خویش برای همنوعان و جامعه خویش در راستای بهبود رفاه و آسایش بویژه در حوزه علم و تربیت تلاش و کوششی وافر داشته باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه