اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اعلام کرد:

آواربرداری 220 واحد در منطقه زلزله‌زده گیلانغرب

آواربرداری 220 واحد در منطقه زلزله‌زده گیلانغرب
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون 220 واحد از سوی اداره‌کل بنیاد مسکن استان قزوین آواربرداری شده و بیش از سه هزار پرونده برای معرفی به بانک‌های عامل و دریافت تسهیلات تکمیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین اظهار کرد: در این زمینه اداره‌کل بنیاد مسکن استان در منطقه گیلانغرب برای بازسازی 202 روستا و شهر را در این منطقه برعهده دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: 15 روستای بالای 50 درصد در منطقه گیلانغرب تخریب شده که اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب استان قزوین جزو ستادهای معین پیشرو در پی‌کنی، اجرای شناژ و فوندانسیون تا به امروز بوده است. 

این مسئول یادآور شد: تاکنون طی ارزیابی‌های به عمل آمده در منطقه گیلانغرب، در مجموع 128 روستا شامل چهار هزار و 73 واحد شهری و روستایی از نوع احداثی و هشت هزار و 792 واحد از نوع تعمیری شهری و روستایی مورد کارشناسی قرار گرفته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در مجموع 12 هزار و 865 واحد شهری و روستایی مورد ارزیابی، کارشناسی و میزان خسارت وارده در زلزله استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب انجام شده است. 

وی مطرح کرد: تا کنون 220 واحد از سوی اداره‌کل بنیاد مسکن استان قزوین آواربرداری شده و بیش از سه هزار پرونده برای معرفی به بانک‌های عامل و دریافت تسهیلات تکمیل شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه