اخبار داغ

وعده افتتاح بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک برای چندمین بار عملیاتی نشد

وعده افتتاح بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک برای چندمین بار عملیاتی نشد
پروژه بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک علی‌رغم اعلام پیشرفت مطلوب و با وجود وعده‌های زمانی افتتاح هنوز به سرانجامی نرسیده و مردم این شهرستان همچنان در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ شهرستان قرچک با داشتن ۳۰۰ هزار نفر جمعیت با پیگیری های انجام شده برای ادامه ساخت پروژه بیمارستان و با دادن وعده های زمان افتتاح هنوز به کار خود پایان نداده است، پروژه بیمارستان 94 تختخوابی قرچک که از سال 90 شروع شده است به نتیجه نرسیده و هنوز مردم برای درمان به جاهای دور دست می روند و یا با روند درمان به مشکل بر می‌خورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

اما نکته مهم این است که روند احداث و بهره‌برداری از این بیمارستان با اما و اگرهایی همراه شده که تنها نارضایتی مردم و بلاتکلیفی آنان را به همراه داشته است، چراکه افتتاح این بیمارستان توسط مسئولان برای سومین  بار در سال 96 اعلام ولی در این زمان ها هم بیمارستان افتتاح نشد که همین مسأله مردم را دچار سردگمی کرد و مردم قرچک هنوز منتظر افتتاح این بیمارستان هستند.

,

مروری بر وعده های افتتاح بیمارستان 94 تختخوابی قرچک

,

* وعده اردیبهشت ماه

, * وعده اردیبهشت ماه,

محمدجعفر علیزاده ، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک در 22 دی ماه 95 با اشاره به اینکه بخش مکانیکال بیمارستان تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته و عملیات برق رسانی نیز تا ۵۰ درصد پیش رفته است، از جدیت و اهتمام پیمانکار مربوطه قدردانی کرد.

,

وی بیان کرد: عملیات لوله کشی، کاشی کاری و نمای بیرونی بیمارستان به طور کامل به اتمام رسیده است.

,

علیزاده با تأکید بر اینکه نباید از سرعت احداث پروژه کاسته شود، از افتتاح بیمارستان در اردیبهشت ماه خبر داد. 

,

* وعده مرداد ماه

, * وعده مرداد ماه,

مسعود مرسل‌پور ، فرماندار قرچک در جمع خبرنگاران در 11 خرداد ماه اظهار داشت: امیدواریم پس از تحویل ساختمان توسط پیمانکار و وزارت راه و شهرسازی که مجدانه پیگیر ساخت این پروژه بودند، نصب تجهیزات به زودی انجام و تا پایان مردادماه با حضور یکی از مقامات عالی رتبه دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان قرچک گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان قرچک، 98 درصد پیشرفت ساختمانی دارد و برای جذب نیروهای آن از جوانان قرچک استفاده خواهیم کرد.

,

* وعده آذر ماه

, * وعده آذر ماه ,

شبکه بهداشت قرچک درتاریخ 9 آبان جانب دکتر لیاقتدار رئیس شبکه بهداشت و درمان قرچک از آغاز به کار این بیمارستان در شب میلاد حضرت محمد(ص) خبر داده بود، در در زمان مققر افتتاح نشد.

,

, ,

مسئولانی که در یک طی سال با وعده های دروغین خود در رسانه ها در اغلب رسانه‌ها فقط به دنبال مطرح کردن خود هستند و با چشم انتظار گذاشتن مردم این بیمارستان همچنان در ایستگاه وعده‌ها باقی مانده است و مردم در خصوص گفته های مسئولان  دچار دوگانگی شده اند که زمان اففتاح بلاخره کی می شود.

,

گفتنی است، مساحت بیمارستان ۹۴ تختخوابی شهرستان قرچک ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع بوده که در چهار طبقه در دست ساخت است، همچنین این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه