اخبار داغ

امام جمعه شهر اقبالیه:

معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل باعث انسجام و اتحاد مسلمانان جهان شد

معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل باعث انسجام و اتحاد مسلمانان جهان شد
امام جمعه شهر اقبالیه گفت : داعش به جهت تامین امنیت و منافع اسرائیل در خاورمیانه تشکیل شد، امریکا پس از شکست داعش از فرصت استفاده کرد و با معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در صدد حفظ منافع اسراییل برآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در گفت‌وگو با شهر مینو بیان کرد: پس از اینکه داعش در سوریه و عراق به هلاکت رسید که آمریکا و آل سعود پشت صحنه این جریانات بودند و همین امر باعث شد ترامپ قدس را پایتخت اسرائیل بنامد و این نقص آشکار حقوق بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر مینو,

 

,

وی اذعان داشت: به فرموده امام خمینی(ره) علت اصلی تشکیل سازمان ملل متحد چپاول بیشتر ملت‌های مستضعف و منافع آنها است. وزیر خارجه آمریکا ادعا می‌کند سازمان ملل به ضرر منافع رژیم اشغال‌گر قدس فعالیت می‌کند چراکه قوانین تصویب شده آن به ضرر اسراییل است.

,

 

,

امام جمعه اقبالیه  افزود: سازمان ملل متحد تشکیلاتی است که به جهت حفظ منافع سلطه جهانی یعنی آمریکا و متحدانش تشکیل شده است و به فکر ملت‌های مستضعف نیست و هدف اصلی آن این است که شکست‌های خود را در خاورمیانه جبران کنند.

,

 

,

فاطمیان تصریح کرد: داعش به جهت تامین امنیت و منافع اسرائیل در خاورمیانه تشکیل شد. امریکا پس از شکست داعش از فرصت استفاده کرد و با معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در صدد حفظ منافع اسراییل برآمد.

,

 

,

امام جمعه شهر اقبالیه اظهار کرد: معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرئیل باعث شد مسلمانان اولین قبله‌گاه خود را که در قرآن سوره‌ای درباره آن نازل شده در مخاطره ببینند چراکه این یک یهودی سازی است و همین امر باعث شد ملت‌های دنیا در آمریکا، انگلستان و ترکیه قیام کنند و این باعث انسجام و اتحاد مسلمانان جهان شد و نابودی صهیونیست را تسریع کرد.

,

 

,

حجت الاسلام فاطمیان خاطر نشان کرد: عربستان از پیش با رژیم اشغال گر قدس ارتباط داشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب افرادی جاهل روی کار آمدند و این روابط پنهانی را آشکار کردند و بزودی بساط ظلم رژیم اشغالگر قدس برچیده خواهد شد.

,

 

,

وی در پایان افزود: از ابتدا خلقت بین حق و باطل درگیری وجود داشت و انسان‌ها به خصوص مسلمانان مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرند. ملت‌هایی که نظر مثبتی به خاندان آل سعود داشتند متوجه شدند که عربستان سعودی با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس هم دست هستند و دیدیم که مردم فلسطین در کنار به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل پرچم آل صعود را نیز به آتش کشیدند و این باعث بیداری بیشتر ملت‌ها و امت اسلام شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه