اخبار داغ

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

دستگاه ها در اجرای وظایف فرهنگی خود اهتمام ویژه ای داشته باشند

دستگاه ها در اجرای وظایف فرهنگی خود اهتمام ویژه ای داشته باشند
امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه دستگاه ها و نهاد های مختلف در اجرای وظایف فرهنگی، دینی و مذهبی خود اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: توجه بیشتر به مناسبت های مذهبی و ملی و هر آنچه که باورهای دینی را تقویت می کند باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: تقویت باورهای دینی و رشد و تعالی فرهنگ عمومی شهرستان نیز از رسالت و وظایف شورای فرهنگ عمومی است که زیر بنای همه موفقیت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر ماه یک نشست تشکیل و مسائل فرهنگی در این نشست مطرح می شود، خاطرنشان کرد: مصوبات هر نشست جدای از وظایف دستگاه‌ها نیست و این شورا نمی تواند جدا از اختیارات و وظایف دستگاه ها پیش برود.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی تأکید بر اجرای وظایف فرهنگی و مذهبی دستگاه ها و نظارت بر اجرای آن دارد، تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی پبشنهادات و انتقادات خود را در جهت پیشرفت مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی و تقویت باورهای دینی مردم شهرستان داشته باشند باشد

,

وی با بیان اینکه ضعف باورهای دینی انسان را به خیلی از مسائل غیر دینی می کشاند، اذعان کرد: هر مقدار این فعالیت های مذهبی دینی در سطح شهرستان مورد توجه قرار گیرد مطمئناً آسیب های اجتماعی کمتری را شاهد خواهیم بود.

,

ناهیدی با اشاره به اینکه دستگاه ها و نهاد های مختلف در اجرای وظایف فرهنگی، دینی و مذهبی خود اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: توجه بیشتر به مناسبت های مذهبی و ملی و هر آنچه که باورهای دینی را تقویت می کند باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

,

وی همچنین در پایان تشریح کرد: باید از انتقاد سازنده و مفید استقبال کرد ولی انتقاد تخریبی باعث دلسرد کردن مسئولان و مردم می شود.

,

 

,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی برای کاهش آسیب های اجتماعی باید با برنامه باشند، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان در جهت کاهش این آسیب ها اجرا شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، نزاع، درگیری و... گریبان خانواده را گرفته است و حضور مدیران ادارات در سطح شهر و روستا و برگزاری کارگاه های آموزشی قطعا تاثیر مثبتی در کاهش آن‌ها خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه