اخبار داغ

خدمت بی‎منت جهادگران در سرمای زمستان؛

شکستن یخ محرومیت جنوب کرمان با نفس گرم جهادگران + تصاویر

شکستن یخ محرومیت جنوب کرمان با نفس گرم جهادگران + تصاویر
جوانان عاشق، انقلابی و دغدغه‎مند گروههای جهادی شهید پهلوانی پور و توار ولایت شهرستان رودبار جنوب در سرمای این روزههای منطقه با خدمت بی منت یخ محرومیت را در روستای چاه حسن این شهرستان با نفس گرم جهادی خود شکستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، اردوهای جهادی وسیله‎ای برای حضور جوانان عاشق، انقلابی و دغدغه‎مند به مناطق محروم روستایی است تا خدمت بی‎منت جهادگران در جبهه محرومیت‎زدایی بهانه‎ای برای خودسازی آنها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

گروههای جهادی توار ولایت و شهید پهلوانی پور شهرستان رودبار جنوب با لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی برای زدودن فقر و محرومیت‎زدایی از چهره برخی روستاهای این شهرستان اردوهای جهادی را در دستور کار خود قرار داده است، این بار جهادگران مهمان روستای محروم چاه حسن شدند تا با نفس گرم خود یخ‎های محرومیت را در کوران سرمای زمستان روستای چاه حسن بشکنند.

,

بیراهه نرفتیم اگر این نسل را ادامه دهنده راه شهدا بدانیم، همان‎هایی که روزی برای دفاع از وطن و لبیک به فرمان ولایت جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام و انقلاب فدا کردند، حال جوانان امروز این مرزوبوم همانند جوانان دیروز با اخلاص و در گمنامی تمام در وادی جهاد وارد شدند و در سنگری دیگر به خدمت‎رسانی می‎پردازند.

,

جهادگران گروههای جهادی شهید پهلوانی و تُوار ولایت که جزء گروه های جهادی بومی جنوب استان کرمان و شهرستان رودبار جنوب می باشند در سرمای این روزههای جنوب کرمان به معنی واقعی کلمه به میدان عمل آمده اند و با برگزاری اردو جهادی یک روزه در منطقه محروم چاه حسن موتور پمپ ۲۶ که یکی از روستاهای هدف این جهادگران می باشد،حضور یافتند تا ادامه کارهای اردو جهادی که در دهه کرامت امسال داشته اند را در روستا دنبال کنند.

,

 

,

لازم به ذکر است فعالیت اجرای جهادگران در این روستا در دو کار گروه عمرانی و کار گروه فرهنگی در اردوهای ده روزه ،دو روزه و یک روزه موفق به برگزاری اردو در این روستا شده اند.

,

به گزارش رودبار ما، با توجه به شور و اشتیاق جوانان به ویژه دانشجویان برای خدمت‎رسانی به مناطق محروم انتظار می‎رود حمایت ‎از گروه‎های جهادی از سوی مسوولان افزایش یابد تا فعالیت‎ها و اقدامات انجام شده در سطح روستاهای محروم عمقی‎تر و ادامه‎دار باشد، از طرفی مسوولان نیز با تأسی از روحیه جهادی، رعایت مسئولیت‌پذیری و خدمت‌گزاری نسبت به مردم، توجه بیشتری به کمبودهای روستاها داشته باشند.

,

امید است حضور گروه جهادی شهید پهلوانی پور و توار ولایت در روستای چاه حسن تریبونی برای رساندن مطالبات و مشکلات مردم این روستا به گوش مسوولان باشد تا این فعالیت 10 روزه عامل رفع گره‎ها و مشکلات این روستا توسط مسوولان این شهرستان باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه