اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

غیرت و ایمان مردم بابل افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را رقم زد

غیرت و ایمان مردم بابل افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را رقم زد
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: عمود 285 عمود استواری مردمان شهرستان بابل بود، این غیرت و ایمان مردم بابل بود که افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را رقم زد، مردم در این حرکت بزرگ نقش ویژه‌ای داشتند که جای تقدیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، سیدمظفر ربیعی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شب گذشته در جمع خادمان اربعینی قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران اظهار کرد: کار بزرگی که شما خادمان عزیز انجام دادید در کلمات نمی‌گنجد و ما از سخن گفتن درباره آن ناتوانیم، گاهی انسان‌های بزرگ کاری را انجام می‌دهند که دیگران در برابر آن‌ها احساس کوچکی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین، , بابل‌نوین,
               
وی افزود: برخی افراد شاید در ظاهر خود را انسان بزرگی بدانند اما در عمل این‌گونه نیست در مقابل  انسان‌هایی کارهای عظیمی را برعهده می‌گیرند که کسی تصور نمی‌کند و به این شکل بزرگی و عظمت روح خود را نشان می‌دهند.
                  
این مسئول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز نوجوانان و جوانان بسیاری حضور داشتند که همچون بزرگان حماسه آفریدند، جوانان ۱۶ ساله‌ای که به مقام شهادت رسیدند، در آثار جای مانده و دفترچه این عزیزان گاه چیزهایی می‌دیدیم که برای ما بسیار عجیب بود، برای مثال جوان ۱۶ ساله‌ای در دفترچه خود  گناهان روزانه‌اش را یادداشت می‌کرد و بدون وضو خوابیدن، تند خواندن نمازشب، قهقه زدن  را از گناهان خود برمی‌شمرد.
,
,
,
,

        
وی تصریح کرد: این جوانانی که ما فکر می‌کنیم چقدر کوچک هستند با عمل خود ثابت کردند که به چه میزان بزرگی دارند ، این ماییم که در مقابلشان کوچک هستیم و بنده الان احساس می‌کنم در مقابل ارزش بزرگ کار شما، چقدر کوچک هستم و به جای تشکر شما عزیزان از بنده این وظیفه ما است که از شما تشکر کنیم.

,
,

             
ربیعی گفت: این وظیفه تک‌تک ماست در برابر مولای عشق و عرفان، آزادگی و  مروت، سالار و سرور ما اباعبدالله‌الحسین هر کاری از دست ما بر می‌اید را انجام دهیم و چه افتخاری بالاتر از این که کسی خادمِ خادمان مظهر ایثار و شهادت باشد، این امام مظهر حق است و اگر ما در این راه به خادمان ایشان کمک کنیم کار بزرگی انجام ندادیم بلکه وظیفه ماست.
                
وی افزود: آزادگی و ایثار امام حسین(ع) است که این همه دلدادگی را با خود به همراه دارد، در برابر عظمت شخصیت این امام بزرگوار است هرکسی که کاری را برای ایشان انجام می‌دهد احساس کوچکی می‌کند، اما باید بدانیم هر قدمی که در این راه برمی‌داریم تا ابد باقی خواهد ماند.

,
,
,
,

               
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان ضمن تقدیر از زحمات خادمان اربعینی گفت: از همه پزشکان، پرستاران آقا و خانم که خالصانه در درمانگاه امام رضا(ع) به زائران امام حسین(ع) خدمت کردند تشکر می‌کنم، عمود ۲۸۵ عمود استواری مردمان شهرستان بابل بود ، غیرت بابلی‌های عزیز دست به دست هم داد تا به سرفرازی ایجاد درمانگاه برسیم، این غیرت و ایمان مردم بابل بود که  افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را رقم زد، مردم در این حرکت بزرگ نقش ویژه‌ای داشتند که جای تقدیر دارد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه