اخبار داغ

پایان فصل داغ لیگ فوتبال آران و بیدگل/ انقلاب در لیگ باقی ماند، نهضت سقوط کرد

پایان فصل داغ لیگ فوتبال آران و بیدگل/ انقلاب در لیگ باقی ماند، نهضت سقوط کرد
هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ پس از مسجل شدن قهرمانی سپاهان، هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل  که با قهرمانی خونه هنرمندا در لیگ جوانان استان و قرعه کشی جام جهانی رنگ و بویی فوتبالی به خود گرفته بود، بیشتر برای تیم های قعر جدولی اهمیت داشت. در بازی های حساس این هفته دو تیم سقوط کننده مشخص و در نهایت نهضت جوانان و ستارگان کویرات به دسته دوم بدرقه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

اوج هیجان در آخرین دقایق

, اوج هیجان در آخرین دقایق, اوج هیجان در آخرین دقایق,

نخستین دیدار هفته روز دهم آبان ماه با حساسیتی مضاعف برگزار می شد. ستارگان کارگران در این دیدار که پیش از آغاز حساسیت بسیاری به وجود آورده بود، تنها به برد نیاز داشت تا از سقوط فاصله بگیرد. در مقابل فجر نمی خواست به این تیم امتیاز دهد و انقلاب را به خطر اندازد.

,

, ,

بازی هجومی ستارگان کارگران دفاع آنان را بازتر کرده بود و همین موضوع سبب شد فجر سه بار دروازه این تیم را باز کند و تا دقایق پایانی بازی، نتیجه سه بر سه مساوی باشد. فجر در حالی که در 10 بازی گذشته تا پیش از این دیدار تنها 9 گل به ثمر رسانده بود، در این بازی به اندازه یک سوم فصل گل زد. با این حال تماشاگران باید تا آخرین لحظات صبر می کردند تا اوج هیجان را در آخرین دقایق بازی تجربه کنند؛ بازی سه بر سه مساوی بود و همه چیز برای کارگران پایان یافته به نظر می رسید. با این حال سجاد صادق تصمیم گرفته بود در آخرین دیدار فصل گلزنی کند تا شادی گل خود را با جشن بقای کارگران دو چندان کرده باشد…

,

در نهایت این دیدار دیدنی چهار بر سه به سود کارگران خاتمه یافت تا این تیم از خطر سقوط جان سالم به در برد و تکلیف تیم های سقوط کننده در بازی های آینده مشخص شود.

,

پیروزی بی خاصیت

, پیروزی بی خاصیت, پیروزی بی خاصیت,

دو تیم بیدگلی عقاب و ستارگان هما دومین بازی هفته را در حالی برگزار کردند که نتیجه آن برای هیچ کدام از دو تیم مهم نبود. ستارگان هما دست خود را از جام کوتاه می دید و عقاب با 11 امتیازی که از گذشته اندوخته بود، بدون آن که خطر سقوط را بیخ گوش خود حس کند، به فصل آینده فکر می کرد.

,

, ,

این بازی در پایان با برتری سه بر دو هما بیدگل به پایان رسید تا آخرین بازی این تیم در این فصل با آخرین برد آن همراه شود، بردی که فایده ای برای این تیم نداشت.

,

نخستین تیم سقوط کننده

, نخستین تیم سقوط کننده, نخستین تیم سقوط کننده,

با نتیجه ای که در بازی اول هفته به دست آمده بود نهضت برای باقی ماندن در لیگ دسته اول به یک معجزه نیاز داشت. این تیم باید خونه هنرمندا را که با قهرمانی در لیگ جوانان استان روحیه ای مضاعف پیدا کرده بود شکست می داد، آن هم با اختلاف 16 گل! با این وجود نهضت نه تنها به خانه هنرمندا فائق نیامد، بلکه در پایان با نتیجه پنج بر دو شکست خورد تا وداع تلخ تری با لیگ دسته اول داشته باشد.

,

, ,

دو بازی برگزار نشده

, دو بازی برگزار نشده, دو بازی برگزار نشده,

دو  بازی بعدی این هفته بین تیم های سپاهان و هما آران (به دلیل حاضر نشدن تیم سپاهان) و شاهد جوانان و شاهین کویر (به دلیل حاضر نشدن شاهد جوانان) برگزار نشد. این نتایج در جایگاه تیم ها اثر خاصی بر جای نگذاشت.

,

پیروزی معینی در ماموریت غیر ممکن

, پیروزی معینی در ماموریت غیر ممکن, پیروزی معینی در ماموریت غیر ممکن,

پس از نهضت قرار بود دومین تیم سقوط کننده در این دیدار انتخاب شود. انقلاب فقط با برد در دسته اول باقی می ماند و ستارگان محمدآباد با تساوی نیز در لیگ دسته اول ماندنی می شد.

,

, ,

فینال پایین جدولی ها را علی اصغر غلامحسینی قضاوت می کرد. در پایان نیمه اول همه چیز به نفع تیم کویرات بود. با این حال در نیمه دوم، تیم معینی تساوی یک بر یک نیمه اول را با برد چهار بر یک عوض کرد تا ماموریت غیر ممکن او را با موفقیت به انجام رسانده باشد. دو پیروزی در دو دیدار حساس، معینی را به چهره دوست داشتنی این روزهای تیم انقلاب تبدیل کرده است!

,

*****

,

بدین ترتیب در پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:

,

ستارگان کارگران 4 – 3 فجر آران

, ستارگان کارگران 4 – 3 فجر آران,

ستارگان هما بیدگل 3 – 2 عقاب

, ستارگان هما بیدگل 3 – 2 عقاب,

خانه هنرمندان 5 – 2 نهضت جوانان

, خانه هنرمندان 5 – 2 نهضت جوانان,

سپاهان دهنو 0 – 3 هما آران

, سپاهان دهنو 0 – 3 هما آران,

شاهد سلمقان 0 – 3 شاهین دروازه

, شاهد سلمقان 0 – 3 شاهین دروازه,

انقلاب 4 – 1 ستارگان محمدآباد

, انقلاب 4 – 1 ستارگان محمدآباد,
جدول نهایی لیگ فوتبال آران و بیدگل

جدول نهایی لیگ فوتبال آران و بیدگل

, جدول نهایی لیگ فوتبال آران و بیدگل,

جدول نهایی لیگ فوتبال آران و بیدگل

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه