اخبار داغ

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره رضوی:

هرمزگان میزبان یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

هرمزگان میزبان یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی
معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 19 تا22 آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سعید موحدی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره  ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در گفت و گو با خبرنگار هرمز،با اشاره به اینکه 12 گروه از سراسر کشور در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شرکت کردند،اظهار کرد: یازدهمین جشنواره رضوی از 19 تا22 آذرماه در استان هرمزگان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان تصریح کرد: گروه های هنری نمایش عروسکی و نمایش صحنه ای در فرهنگسرای طوبی و تماشا خانه آفتاب در بندرعباس و نمایش خیابانی در شهرستان میناب اجرا خواهند شد.

,

موحدی با تاکید بر اینکه استان هرمزگان ده سال قبل طرح اجرای تئاتر رضوی را به دبیر خانه بین المللی رضوی ارسال کرده بود، گفت: با توجه به ظرفیت های هنری خوبی که  در استان هرمزگان وجود دارد میزبانی این دوره از جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به هرمزگان داده شده است.

,

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تئاتر برنامه های دیگری نیز برگذار می شود، یادآور شد: نقاشی کودکان با موضوع رضوی، قصه گویی رضوی و از شاخص ترین برنامه های جنبی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی است.

,

معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان با بیان اینکه نخستین نمایش از شهرستان میناب به روی صحنه می رود، گفت: نمایش مسافران کوچک با کارگردانی و نویسندگی ایوب رحیمی از میناب در نخستین روز جشنواره در سالن فرهنگسرای طوبی اجرا می شود.

,

, ,

موحدی در ادامه با اشاره به برنامه های روز دوم جشنواره، اظهار کرد: نمایش چارقد گلدار گلدونه خانم از محمد بشکال کارگردان هرمزگانی به نویسندگی امیر مشهدی عباس در نوبت صبح و نامه پروانه ای به نویسندگی جواد رحیم زاده از مشهد مقدس در نوبت عصر در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه می رود.

,

وی افزود: نمایش قدمگاه به کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیمریز و نویسندگی مهدی سیمریز در نوبت صبح و نمایش گلفروشی خاندان صابر به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری از رودان در نوبت عصر روز سوم جشنواره عروسکی رضوی در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه می رود.

,

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، اظهار کرد: یک روز برفی به کارگردانی و نویسندگی فاطمه  جلیلی معز و حامد ترابی از شهرستان همدان و یک استکان چای با نویسندگی مهدی سیمریز و کارگردانی مصطفی داوطلب و علی ساقی از مشهد در نوبت صبح در تماشاخانه آفتاب به روی صحنه می روند.

,

موحدی بیان کرد: نمایش مگولیا از مریم ذوقانی به کارگردانی فرحناز ذوقانی از مشهد مقدس و نمایش پنجه طلا به  کارگردانی و نویسندگی محسن پورقاسمی از همدان در نوبت عصر در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه خواهند رفت.

,

وی با اشاره به نمایش های خیابانی یازدهمین رضوی، گفت: نمایش کبوتر زرد به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، کاسه گردون به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک کار از شهرری، خوشبختی اینجاست با نویسندگی و کارگردانی مصطفی دهشت از کرمانشاه و طوق سبز به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی فرهاد لباسی ازهمدان نمایش های خیابانی این جشنواره را تشکیل می دهند.

,

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با تاکید بر اینکه آیین اختتامیه جشنواره در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه