اخبار داغ

اعتراض ها بر سر نامگذاری بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج ادامه دارد + تصاویر

اعتراض ها بر سر نامگذاری بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج ادامه دارد + تصاویر
جمعی از اهالی منطقه دولت آباد یاسوج با تجمع در محل بیمارستان 283 تختخوابی واقع در بلوار شهید قرنی، خواستار نامگداری این بیمارستان به نام شهدای دولت آباد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر، عصر دیروز جمعی از شهروندان منطقه دولت آباد یاسوج با تجمع در محل بیمارستان  283تختخوابی یاسوج واقع در بلوار قرنی، خواستار تغییر نام این بیمارستان در یک جلسه مشخص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,



یکی از شهروندان دولت آبادی حاضر در این مکان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: زمینی که این بیمارستان در آن احداث شده است، در سال 1369 به صورت نیم بها به دولت واگذار شده است با این شرط که پس از احداث بیمارستان، نام آن را به نام شهدای دولت آباد مزین کنند که اسناد آن نیز موجود است.

,
,
,



این شهروند افزود: در سال 1388 با شروع کلنگ زنی این بیمارستان، اهالی دولت آباد که زمین مورد نظر را به نوعی وقف کرده اند جهت ساخت بیمارستان، تقاضای نامگداری آن به اسم شهدای دولت آباد را داشته اند.

,
,
,

 

,


وی عنوان کرد: پس از پیگیری های فراوان اهالی دولت آباد از مسوولین امر در سال 88، شورای شهر به نامگذاری این بیمارستان به اسم "بیمارستان بزرگمهر" و ثبت آن در طرح تفصیلی شهر یاسوج و تهران خبر داد.

,
,



در سال 1391 ظرف مدت بیست روز طی نامه ای از سوی سازمان علوم پزشکی استان این موضوع منتفی اعلام شد.

,
,
,



نماینده مردم  معترض دولت آباد در این تجمع بیان کرد: ما اهالی منطقه دولت آباد سه پیشنهاد منصفانه به مسوولین امر ارائه دادیم که متاسفانه هیچ یک از مسوولین پیگیر این موضوع نبودند.

,
,
,

 

,


وی به اولین پیشنهاد مردم دولت آباد به مسوولین اشاره کرد و گفت: "شیهد جلیل" که برای جایگاهش احترام خاصی قائل هستیم، متعلق به همه جامعه اسلامی است، و یک مکان را که رییس سازمان علوم پزشکی استان (دکتر ایلامی) به آن اشاره کرد به نام این شهید بزرگوار مزین کنند و این بیمارستان را به حرمت افراد خیر که این زمین را به نوعی وقف کرده اند به نام بیمارستان شهدای دولت آباد ثبت کنند.

,
,



این شهروند از نامگداری این بیمارستان به نام "بیمارستان شهدا" به عنوان دومین پیشنهاد ارائه شده به مسوولین اشاره کرد وگفت به احترام همه شهدا و جلوگیری از شکستن حرمت آن عزیزان و پرهیز از نفاق، این موضوع مطرح شده است که با بی توجهی مسوولان همراه بود.

,
,
,

 

,


نماینده مردم معترض دولت آباد در پایان به پیشنهاد سوم اشاره کرده  وگفت: باتوجه با وجود طوایف مختلف در استان، مسوولین پیش قدم شوند و بزرگان و ریش سفیدان این دوطایه بزرگ بویراحمد را(طایفه محمدصادقی و طایفه جلیل) گرد هم آورند نظرات آنها را بشنود و در خروجی این جلسه، نام این بیمارستان را مشخص کنند.

,
,

 

,

لازم به یادآوری است، منطقه دولت آباد یاسوح 6 شهید را تقدیم نظام جمهموری اسلامی ایران کرده است.

,


گفتنی است، چندی پیش بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد،بیمارستان283 تختخوابی شهر یاسوج، با نام شهیدجلیل مزین شده است.

,
,

 

,

- تحلیل:

, - تحلیل:, - تحلیل:,

1880 شهید درخشان کهگیلویه و بویراحمدی با جان فشانی خود از کوچکترین تا بزرگترین سعی کردند این را به ما فهماندند که تنها با یکدلی و همرنگی می توان به موفقیت رسید. مردم ما نیز به خوبی به این قضیه واقفند که خون همه این شهدا برای ما برابری می کند و اجر همه آنها نزد خدای متعال یکسان خواهد بود.

,

با توجه به برآوردهای لازم از این موضوع ضمن احترام فرآوان به این قضیه و بدون جانبداری صبح زاگرس پیشنهادات زیر را جهت اطلاع عموم به سمع و نظر مخاطبان گرامی می رساند:

,

وظیفه مسئولین در این قضیه:

, وظیفه مسئولین در این قضیه:,

ابتدائا ضرورت دارد مسئولان استانی سعی کنند پشت میزنشینی را فراموش کنند و در هنگام بروز چنین رخداد ها و تجمعاتی سریعا خود را به جمع مردم برسانند و به حرف انان گوش جان بسپارند

, ابتدائا ضرورت دارد مسئولان استانی سعی کنند پشت میزنشینی را فراموش کنند و در هنگام بروز چنین رخداد ها و تجمعاتی سریعا خود را به جمع مردم برسانند و به حرف انان گوش جان بسپارند,

به نظر می رسد با توجه به بررسی های میدانی این رسانه ضرورت دارد مسئولین امر باید با برگزاری یک جلسه مصلحانه و حضور نماینده محترم ولی فقیه دیدگاه های مختلف را بشنوند و در نهایت تصمیم گیری کنند.

,

 

,

وظیفه مردم در این قضیه:

, وظیفه مردم در این قضیه:,

با توجه به وجود هیجانات در جوانان سعی کنند که تا زمان تصمیم گیری نهایی از هر گونه تجمع که خدای نکرده عواقب بدی را در پی داشته باشد خودداری کنند.

,

پس از تصمیم گیری نهایی توسط بزرگان و مسئولین استان در این خصوص به نظر نهایی تمکین شود و هرچه باشد آن را بپذیرند و آن را مدنظر قرار دهند.

,

 

,

نکته ای که بسیار مورد توجه است این است که در جای جای کشور مکانهایی وقف یا واگذار می شود و مسئولین به صلاحدید های مختلف نامگذاری این اماکن را انجام می دهند تا کمترین اعتراضی باشد. تا کنون نیز مشکلات خاصی پیش نیامده است.

, نکته ای که بسیار مورد توجه است این است که در جای جای کشور مکانهایی وقف یا واگذار می شود و مسئولین به صلاحدید های مختلف نامگذاری این اماکن را انجام می دهند تا کمترین اعتراضی باشد. تا کنون نیز مشکلات خاصی پیش نیامده است.,

هدف این است که مردم در امر خیری سهیم و شریک باشند و در آن دنیا از کسی نام نمی پرسند. حال اسم این بیمارستان به هر اسم مبارکی که نامگذاری شود امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین رویکردهایی در جامعه نباشیم و به حق و حقوق عامه جامعه احترم گذاشته شود.

, هدف این است که مردم در امر خیری سهیم و شریک باشند و در آن دنیا از کسی نام نمی پرسند. حال اسم این بیمارستان به هر اسم مبارکی که نامگذاری شود امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین رویکردهایی در جامعه نباشیم و به حق و حقوق عامه جامعه احترم گذاشته شود.,

 

,

 

,

تصاویر مربود به تجمع مسالمت آمیز مردم منطقه دولت آباد یاسوج در خصوص نامگذاری بیمارستان یاسوج به همراه اسناد مکتوب آنها در زیر قایل مشاهده است:

, تصاویر مربود به تجمع مسالمت آمیز مردم منطقه دولت آباد یاسوج در خصوص نامگذاری بیمارستان یاسوج به همراه اسناد مکتوب آنها در زیر قایل مشاهده است:, تصاویر مربود به تجمع مسالمت آمیز مردم منطقه دولت آباد یاسوج در خصوص نامگذاری بیمارستان یاسوج به همراه اسناد مکتوب آنها در زیر قایل مشاهده است:,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه