اخبار داغ

در مخالفت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف صورت گرفت؛

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه تبریز + تصاویر

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه تبریز + تصاویر
دانشگاهیان دانشگاه تبریز در مخالفت با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، حجت‌الاسلام علی خدیوی بعد از ظهر امروز در این آیین گفت: این حرکت بی خردانه آمریکا نشان از ضعف استکبار جهانی در مقابله با امت جهان اسلام است که اخیر از سوی جبهه مقاومت شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه این حرکت رئیس جمهور آمریکا نشان از دشمنی همیشگی آنان با اسلام و جبهه حق است، گفت: با این اقدام، انتفاضه جدیدی علیه استکبار جهانی در منطقه و جهان شکل گرفته است، زیرا مسئله قدس مسئله همه امت اسلام است و باید مسلمانان بیش از گذشته در مقابل توطئه آنان بایستند.

,

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروز دیگر ابزار انتفاضه سنگ نیست، بلکه موشک و پهباد است، که در صورت ادامه توطئه دشمنان اسلام  علیه آنان بکار گرفته خواهد شد و این عمل ترامپ اتحاد مسلمان را بیشتر خواهد کرد.

,

همین گزارش حاکی است: در این مراسم شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی  چون؛ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، « الله اکبر» و ... اقدام بی‌خردانه رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

,

در پایان این تجمع اعتراض آمیز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز قطعنامه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:

, در پایان این تجمع اعتراض آمیز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز قطعنامه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:, در پایان این تجمع اعتراض آمیز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز قطعنامه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:,

قدس سرزمین مقدسی است که در طول تاریخ مورد توجه همه ادیان توحیدی، پیامبران بزرگ الهی و پیروان آنها قرار داشته است. تاریخ و هویت این سرزمین چیزی نیست که با امضای سیاستمداری تازه به دوران رسیده تغییر یافته و به فرقه ای جعلی خاصی واگذار شود. معراج ختم رسل حضرت محمد(ص) به عرش از این شهر اتفاق افتاده و قبله اول مسلمانان است. هویت این شهر اسلامی بوده و پیروان راستین ادیان توحیدی در طول تاریخ علیرغم مسائل مختلف با همدیگر و در صلح در آن زیسته اند. امّا اینک صهیونیسم، این فرقه جعلی بی¬ریشه با حمایت اربابان زر و زور قصد تجاوز، تطاول و غارت دیگر باره به این مکان مقدس نموده است ولی باید بدانند قدس محدود به مرزهای جغرافیایی متداول و مرسوم نبوده و فقط یک شهر نیست؛ بلکه جلوه ای از وحدانیت و نماد و سمبل اتحاد آرمان خواهی و آزادگی طلبی در جهان است.

,

اقدام سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا، در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، آبستن حوادث و فتنه¬ها و تهدیدهای بزرگی برای همه ادیان از جمله مسیحیان و مسلمانان و کشورهای اسلامی است و آتش جنگ و ناامنی را در جهان شعله ورتر خواهد نمود. این عمل سخیف نمونه بارزی از زیر پا گذاشتن قوانین جهانی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است. این شهر متعلق به همه ساکنین تاریخی آن و رهروان راستین راه الهی است.

,

آمریکا و ایادی آن بدانند که دوران تهدید، یک جانبه تصمیم گرفتن برای دنیا و طراحی نقشه های شوم و شیطانی به سر آمده و انسان های آزاداندیش و حق طلب دست یاری به هم داده و قدرتمندانه در مقابل این اقدامات نسنجیده خواهند ایستاد؛ تارهای سست تنیده شده این شیاطین خون آشام، محکوم به فناست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست‌ها با این کار ضربه‌ بزرگ‌تری می‌خورند و فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.

,

دانشگاه تبریز ضمن محکوم کردن این اقدام زشت و غیرعقلانی اعلام می دارد که قدس شریف هویت اسلامی دارد و حراست از این شهر سفارش و آرمان قائد راحل عظیم الشان حضرت امام خمینی(ره) است و با تاسی از آیه شریفه: " ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّه و نجعلهم الوارثین" تا پایان سلطه رژیم جعلی صهیونیسم بر قدس عزیز راهی نمانده است و تلألو انوار آزادی از ماذنه های قدس به گوش می رسد؛ عاقبت پیروزی از آن جبهه حق است و تومار باطل پیچیده خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه