اخبار داغ

برای نخستین بار انجام شد

مانور شبانه جست‌وجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا در بندر امیرآباد

مانور شبانه جست‌وجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا در بندر امیرآباد
بنابر اعلام مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد مانور شبانه جست‌وجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا برای نخستین بار در بندر امیرآباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیاوش رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به لزوم برگزاری مانورها در راستای اجرای کنوانسیون‌های بین‌المللی SAR&OPRC، اظهار کرد: مانور شبانه جست‌وجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا به صورت شبانه و شامل مقابله با آلودگی‌های نفتی در دریا و همچنین جست‌و‌جو و نجات دریایی با حضور شناورهای ملکی بندر امیرآباد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی در تشریح اهداف و دستاوردهای برگزاری چنین برنامه‌هایی نیز افزود: کسب آمادگی لازم در مواقع رویارویی با شرایط اضطرار و شناسایی پتانسیل‌ها در کنار استخراج نقاط قوت و ضعف از اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآیاد با توجه به اقدامات صورت گرفته با حضور به موقع مسئولان، کارشناسان و تمامی کارکنان مرتبط و انجام اقدامات لازم در خصوص نجات افراد مضطر در آب و همچنین مهار مقابله با آلودگی نفتی ایجاد شده در مجموعه، این مانور شبانه را مطلوب خواند.

این مسئول در پایان با اشاره به انجام این مانور بدون اطلاع‌رسانی قبلی، اضافه کرد: ضرورت آمادگی تیم‌های عملیاتی هم از نظر تجهیزاتی و هم پرسنلی به همراه نزدیک بودن آن به عملیات واقعی، اجرای ناگهانی و بدون آمادگی قبلی را برای این مانور ایجاب می‌کرد.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه