اخبار داغ

سرپرست اداره ارشاد فریدونکنار خبر داد

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و ترمیم مجتمع فرهنگی فریدونکنار

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و ترمیم مجتمع فرهنگی فریدونکنار
سرپرست اداره ارشاد فریدونکنار از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و ترمیم مجتمع فرهنگی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدمحمد حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار در گفتگو با  خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: فریدونکنار در تمامی زمینه های فرهنگی هنری استعداد دارد اما زیرساخت آن نامناسب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,

وی افزود: با تجهیز سالن و احداث مجتمع فرهنگی هنری ۲۴ متری استعدادها شناسایی و شکوفا می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با بیان اینکه مسئولان استانی و کشوری باید کمک کنند تا ارشاد بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد تصریح کرد: فریدونکنار در زمینه های مختلف هنری به ویژه موسیقی، عکاسی و شعر بسیار قدرتمند است.

حسینی با اشاره به اینکه نقاش‌های توانمندی در فریدونکنار حضور دارند گفت: انجمن های هنری همانند نمایش و هنرهای تجسمی باید به زودی راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه در موضوع ساخت و ساز مسکن و شهرسازی باید ورود و ارشاد فقط باید پیگیری کند اظهار کرد: امسال ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار ارشاد برای مجتمع ۲۴ متری در نظر گرفته شد و ۲۰۰ میلیون دیگر نیز تخصیص پیدا می‌کند و تا پایان سال این سالن را ترمیم می‌کنیم.

رئیس اداره ارشاد فریدونکنار با بیان اینکه سینما پیوند فریدونکنار مالک خصوصی دارد گفت: سالن سینما نمی‌تواند تغیر کاربری دهد و صاحبان اصلی آن به دنبال تجهیز آن بودند اما در حال حاضر خبری از آنها نیست.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه