اخبار داغ

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

احتمال واردات تخم‌مرغ

احتمال واردات تخم‌مرغ
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و آغاز دوباره عرضه مستقیم تخم مرغ بازار متعادل می‌شود اما، اگر اقدامات انجام شده موثر نبود مجوز واردات تخم‌مرغ صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رکنی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک با بیان اینکه  تنظیم بازار تخم‌مرغ به اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار میهن واگذار شده است، بار دیگر تاکید کرد: نوسانات قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای طیور در کشور است که با اقدامات انجام شده به زودی متعادل خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: جوجه‌ریزی مناسبی انجام شده و تولید در شرایط کنونی تحت کنترل است اما دولت به اتحادیه مورد بحث مجوز واردات تخم‌مرغ را داده است تا در صورت نیاز از این طریق بازار آن را تنظیم کند. رکنی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط تولید کنونی و وضعیت واحدهای پرورشی کشور به نظر نمی رسد نیازی به واردات تخم‌مرغ  باشد.

,

افزایش تعرفه واردات کشور عراق مختص ایران نیست

,

معاون وزیر کشاورزی همچنین درباره آخرین شرایط و وضعیت صادرات محصولات لبنی ایران به عراق گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اداره روابط بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی و وزارت امور خارجه افزایش تعرفه‌های واردات عراقی‌ها فقط  برای ایران نبوده و با هدف حمایت از تولید داخلی برای همه کشورها به صورت یکسان اجرا می‌شود.

,

رکنی در پایان تاکید کرد: اما مذاکرات با طرف های عراقی برای کاهش تعرفه‌های ادامه دارد و امیدواری بسیاری برای بهبود این وضعیت وجود دارد.

,

اقتصادآنلاین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه