اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

مدارس غیر دولتی باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشند

مدارس غیر دولتی باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشند
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه مدارس غیر دولتی باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشند، گفت: خصوصی سازی در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی از جمله رویکردها و برنامه های دولت دوازدهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همزمان با هفته مدارس و مراکز غیر دولتی عصر امروز نشستی به منظور تجلیل از مدیران مدارس و مراکز غیردولتی خلیل آباد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خلیل آباد تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه مدارس غیر دولتی باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشد، اظهار داشت: حمایت و بستر سازی برای حضور بخش های غیر دولتی در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

فرماندار خلیل آباد در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از مدارس غیر دولتی به جهت استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در زمینه تقویت سیستم آموزشی، خاطرنشان کرد: خصوصی سازی در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی از جمله رویکردها و برنامه های دولت دوازدهم است و افزایش مدارس غیر دولتی نیز از جمله این برنامه ها است.

,

وی با تاکید بر اینکه مدارس غیر دولتی نیز نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد، تشریح کرد: خروجی مدارس در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

مدارس غیردولتی باید بار سنگین تعلیم و تربیت را از دوش مدارس دولتی کاهش دهد

, مدارس غیردولتی باید بار سنگین تعلیم و تربیت را از دوش مدارس دولتی کاهش دهد,

حسن صداقتی همچنین در این مراسم با بیان اینکه مدارس غیر دولتی به عنوان یکی از بازوان کمکی در کنار مدارس دولتی نقش اساسی در امر آموزش و پرورش دانش آموزان دارد، تصریح کرد: بررسی شرایط کیفی و کمی مدارس غیر دولتی ضروری است.

,

وی هدف از آغاز به کار مدارس غیر دولتی را با هدف افزایش کمک های مردمی دانست و اذعان کرد: این مدارس شروع به کار کرد تا بتوانند بخشی از سنگینی وظیفه تعلیم و تربیت را از دوش مدارس دولتی آموزش و پرورش کاهش دهد.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مدارس غیر دولتی، عنوان کرد: مدارس غیر دولتی نقش مهمی در کاهش بار آموزشی در امر آموزش و پرورش دانش آموزان دارد.

,

 

,

در پایان این نشست از زحمات مدیران مدارس غیر دولتی شهرستان خلیل آباد با اهداء تندیس و لوح یادبود قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه