اخبار داغ

تاکید نماینده مردم سپیدان رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان

تاکید نماینده مردم سپیدان رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان
درجلسه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی بر ارتقای خدمات کیفی در شهرک صنعتی و نیزرفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی سپیدان ، تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس در جلسه  رفع مشکلات شهرکهای صنعتی سپیدان؛ با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی سپیدان 1، سپیدان3، ملوسجان، ناحیه صنعتی شهید جاویدی، ناحیه صنعتی بیضا و شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار در گستره جغرافیایی این شهرستان، تصریح کرد: با استقرار و فعالیت این شهرک‌های صنعتی با مساحت بیش از 470 هکتار، ظرفیت استقرار بیش از 1800 واحد تولیدی، صنعتی و صنفی فراهم‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

وی افزود:برای تشویق سرمایه گذاران در شهرک صنعتی سپیدان3مشوق هایی نظیر کاهش پرداخت سهم نقدی به 5درصد با اقساط 48ماهه و نیز بازگرداندن 80درصد از اسناد تعهدی در صورت ایجاد اشتغال و بهره برداری در نظر گرفته شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه  از انعقاد 133 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی سپیدان خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد 85 واحد با اشتغال‌زایی 1164 نفر پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.

,

فتوحی افزود: 48واحد صنعتی و تولیدی نیز در مرحله ساخت‌وساز است که با بهره‌برداری از آن‌ها ظرفیت مناسبی برای اشتغال ایجاد خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای اجرا، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی سپیدان هزینه شده است، از حمایت کامل سرمایه‌گذاران در این شهرک‌های صنعتی خبر داد.

,

فتوحی همچنین برتعامل با نمایندگان مجلس  برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تاکید کرد.

,

سید علاءالدین خادم نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در جامعه ،توسعه صنعتی را از راهبردهای مهم برای تحقق این موضوع اعلام کردو گفت:به منظور ارتقای بخش تولید ،صنعت و اشتغال در شهرستان سپیدان از شهرک های صنعتی بعنوان مهمترین زیرساخت ایجاد اشتغال حمایت می شود.

,

وی همچنین اختصاص مشوق های سرمایه گذاری را اقدامی مهم بمنظور ترغیب صنعتگران برای ایجاد تولید و اشتغال دانست و از برنامه شرکت شهرک های صنعتی فارس در این زمینه حمایت و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه