اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

یاوه‌گویی‌های ترامپ به ضررش تمام شد/جایی که منافع آمریکا در خطر باشد حقوق بشر معنا ندارد

یاوه‌گویی‌های ترامپ به ضررش تمام شد/جایی که منافع آمریکا در خطر باشد حقوق بشر معنا ندارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سخنان ترامپ نشان داد که شعارهایی نظیر حقوق بشر، آزادی، اراده ملت‌ها و انتخاب سرنوشت کشورها به دست مردم درباره فلسطینیان کاربردی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدامروز؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را به ضرر آمریکا و مستکبرین جهان دانست و اظهار داشت: تردیدی نیست که سخنان غیرمنصفانه، غیراخلاقی و غیرانسانی اخیر ترامپ در خصوص مسئله فلسطین به ضرر دولت وی و ایادی استکبار تمام شد چراکه این سخنان بیداری برخی کشورهای اسلامی آزاده را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدامروز,

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی تصمیم جدید ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را از دو جهت حائز اهمیت برشمرد و گفت: اظهارات سخیف ترامپ ازیک‌طرف عمق کینه و دشمنی آمریکا با اسلام و مسلمانان را نشان داد و از طرفی دیگر عامل وحدت و انسجام کشورهای آزاده اسلامی و حتی غیر اسلامی با مردم مظلوم فلسطین شد.

,

وی اضافه کرد: مسئله فلسطین یک مسئله بین‌المللی و جهانی است که حتی مرزهای دینی و اعتقادی را نیز درنوردیده به‌گونه‌ای که برخی کشورهای اروپایی و غیرمسلمان جهان نیز بر غاصب بودن رژیم منحوس صهیونیستی اذعان دارند.

,

حجت‌الاسلامی حسینی کوهستانی با اشاره به ظلم‌های چندین دهه آمریکائی‌ها به ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ در حقیقت بار دیگر چهره خبیث و واقعی آمریکا را برای جهانیان هویدا کرد و نشان داد که شعارهایی نظیر حقوق بشر، آزادی، اراده ملت‌ها و انتخاب سرنوشت کشورها به دست مردم، تنها لقلقه زبانی است و این سخنان درباره فلسطینیان و جایی که منافع آمریکا درخطر باشد کاربردی ندارد.

,

وی در پایان تصریح کرد: آمریکا بداند با این سخنان خود و اهانت به قدس شریف تنها در آتشی که خود به پا کرده خواهد سوخت و با شکل‌گیری انتفاضه جدید به تعبیر رهبر عالی‌قدر انقلاب به فضل خدا فلسطین آزاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه