اخبار داغ

پس از 19 ماه؛

نوزدهمین فرماندار کاشمر به کار خود پایان داد

نوزدهمین فرماندار کاشمر به کار خود پایان داد
محمدحسن فرهادی نوزدهمین فرماندار کاشمر پس از نوزده ماه به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی که از اردیبشهت سال گذشته به عنوان فرماندار شهرستان کاشمر معرفی شده بود روز گذشته به کار خود پایان داد و از امروز به عنوان فرماندار شهرستان درگز مشغول به کار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر ,

فرهادی سال گذشته جایگزین مهدی فروزان مدیرکل فعلی امور رفاهی زائران استانداری شد.

,

وی در پیامی به مناسبت پایان خدمت خود در کاشمر آورده است: با اهداء سلام و آرزوی توفیق و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری، اینک که با مشیت پروردگار حکیم و صلاحدید استاندار معزز خراسان رضوی به عنوان اولین فرماندار دوره دوم دولت تدبیر و امید منصوب و عازم خطه نادری شهرستان درگز می‌باشم  از همه بزرگواران و مردم شریف ترشیز خداحافظی و حلالیت می‌طلبم. إن شاء الله در فرصت معرفی رسمی فرماندار بعدی حضوراً عرض ادب خواهم داشت.

,

فرهادی همچنین در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران با تأکید بر این‌که موضوع این تغییرات از 6 ماه گذشته مطرح است گفت: امروز با تصمیم استاندار و معاونت سیاسی استانداری این مهم مقرر شد تا توفیق خدمت به مردم درگز را داشته باشم.

,

وی تصریح کرد: این‌که عده‌ای این تغییر را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند و موضوعات دیگری مطرح می‌کنند تنها یک دروغ و بلوف سیاسی است بنابراین به‌عنوان یک اصلاح‌طلب معتقدم که اصلاح‌طلبان نباید دروغ بگویند و این کار را خلاف اصول می‌دانم.

, .,

فرماندار جدید درگز ادامه داد: در 19 ماه حضورم در کاشمر جز خوشی، صفا و صمیمیت از مردم این شهرستان چیز دیگری ندیدم.

, .,

وی با ابراز خرسندی از این‌که در  یک فضای تعاملی با امامان جمعه منطقه، اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان و اقشار مختلف مردم الحمدالله فضای عمران در شهر آماده شد، ابراز داشت: در این راستا نیز شاهد افزایش بودجه در حد بضاعت و توان بودیم و اقدامات زیربنایی خوبی هم در این مدت آغاز شد که از جمله می‌توان به آغاز عملیات اجرایی در قسمت اول جاده کاشمر به شادمهر، آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده بخش کوهسرخ و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به مناطق محروم و خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد.

,

شایان ذکر است تا کنون گزینه‌ای برای تصدی فرمانداری شهرستان کاشمر معرفی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه