اخبار داغ

در جلسه شورای مدیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات شهرستان کیار صورت گرفت؛

بررسی مشکلات مردم شهرستان کیار در بخش ارتباطات و فن آوری

بررسی مشکلات مردم شهرستان کیار در بخش ارتباطات و فن آوری
مشکلات بخش ارتباطات و فن آوری شهرستان کیار با حضور مدیران و نمایندگانی از شرکت های مخابرات، پست و شرکت ایران سل، پست بانک و شرکت ارتباطات زیرساخت استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان شهرستان کیار اعم از فرماندار، بخشداران و دهیاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار،  در این جلسه بخشداران بخش های مرکزی کیار و ناغان و شهرداران شهرهای شهرستان کیار و دهیاران منتخب از روستاهای با جمعیت بیشتر به طرح مهمترین مسائل و مشکلات حوزه استحفاظی خود پرداختند.

عدم پوشش مناسب شبکه های تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان کیار، نیاز به نصب دستگاه خود پرداز در برخی باجه های پست بانک، خدمات ضعیف پست بانک، عدم امکان توسعه شبکه تلفن ثابت در اغلب شهرها و روستاهای شهرستان کیار، نرخ بالای نصب پلاک و کد پستی توسط پیمانکاران زیر مجموعه شرکت پست استان چهارمحال و بختیاری، سرعت پائین و هزینه های بالای اینترنت adsl ارائه شده از سوی مخابرات و تاکید بر حضور دفتر ict روستایی در ساختمان های متعلق به مخابرات از جمله مهمترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه مدیران دستگاه های مرتبط و حاضر در جلسه به پاره ای از مشکلات مطرح شده و خواسته های دهیاران، بخشداران و شهرداران شهرستان کیار پاسخ هایی ارائه شد.

مدیرعامل پست بانک استان چهارمحال و بختیاری گفت: پست بانک گسترده ترین بانک در کشور است که در حال توسعه خدمات خود به روستائیان است اما در حال حاضر پاره ای از مشکلات مانع از ارائه خدمات کامل این بانک به شهروندان شده است.

وی در خصوص نیاز باجه های روستایی این بانک به دستگاه خود پرداز گفت: دستگاه خود پرداز در روستاهایی نصب می شود که تراکنش بالایی داشته باشند کما اینکه سیاست های دولت در مسیری قرار گرفته است که تا چند سال آینده عملا نیازی به دستگاه های atm وجود ندارد و با حذف پول کاغذی مردم نماچار به استفاده از خدمات الکترونیک هستند.

یزدانی در خصوص خروج دفاتر ict روستایی از ساختمان های مخابرات هم گفت: به دلیل خصوصی شدن مخابرات، شرکت مخابرات جهت تقلیل هزینه های خود نسبت به خروج دفاتر ict از ساختمان های خود اقدام نموده است.

وی افزود: از سویی دگر درآمد پائین دفاتر ict و عدم صرفه اقتصادی برای کارگزاران و همچنین عهدم امکان حمایت مالی بانک از بخش های خصوصی زیر مجموعه خود مانع از آن است که متصدیان این دفاتر میل به خروج از ساختمان های مخابراتی داشته باشند اما این مساله اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل مخابرات استان چهارمحال و بختیاری هم در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم زمینه تبدیل خطوط ارتباط تلفن را از سیم و مفتول مسی به فیبر نوری تغییر دهیم و تا زمانی که این مساله تحقق نیابد نمی توانیم در خصوص توسعه تلفن ثابت در شهرها و روستاهای شهرستان کیار اقدامی موثر انجام دهیم هر چند در تلاشیم مشکلات به صورت موردی حل شود.

آقایی در خصوص مشکلات آنتن دهی در برخی نقاط شهرستان کیار و با توجه به نظر فرماندار شهرستان کیار گفت: نقاطی که در شهرستان کیار به عنوان نقطه کور تلقی می شوند پس از اعلام فرمانداری شهرستان کیار در دستور کار تیم فنی این شرکت قرار می گیرند و پس از بررسی نسبت به رفع نقاط کور اقدام می شود.

وی از تقویت اینترنت در شهرستان کیار هم سخن گفت و افزود: تجهیزات لازم جهت ارائه خدمات اینترنت نسل چهارم در شهرستان کیار در ۴نقطه شهری این شهرستان بزودی نصب و بهره برداری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه