اخبار داغ

موضوعات سومین جشنواره عکاسی بستری برای شناسنامه مصور چهارمحال و بختیاری

موضوعات سومین جشنواره عکاسی بستری برای شناسنامه مصور چهارمحال و بختیاری
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار موضوعات سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری را موضوعاتی سیال و قابل انعطاف خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار سید یدالله حسینی گفت: فراخوان سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری در سه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و کیار در قاب تصویر منتشر شد و آثار فاخری از هنرمندان عکاس به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی در توضیح موضوعات انتخاب شده برای سومین دوره برگزاری جشنواره عکاسی گفت: انتخاب موضوعات سومین دوره جشنواره عکاسی چهارمحال و بختیاری با نظر تیم کارشناس و تائید مسئولان فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورتی انجام شده است که  عکاسان محترم با هیچ گونه محدودیتی در خصوص تولید اثر مواجه نشوند.

حسینی گفت: انتخاب موضوع اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با توجه به انتخاب شعار سال 96توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته است و با توجه به شرایط اقتصادی و اهمیت اشتغال و هدایت افکار عمومی بر تحقق این شعار یکی از موضوعات جشنواره عکاسی چهارمحال و بختیاری " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" انتخاب شد.

وی توجه به مشاغل سنتی استان چجهارمحال و بختیاری، زمینه های ایجاد اشتغال، به تصویر کشیدن اقتصاد مقاومتی و تجلی آن در زندگی مردم را از دیگر جنبه های این موضوع بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جاذبه های گردشگری استان چهرمحال و بختیاری هم گفت: استان زیبا و گردشگر پذیر چهارمحال و بختیاری که نقطه به نقطه و جای جای آن مملو  و سرشار از زیبایی ها و آثار تاریخی و چشم انداز های بسیار زیبا و آداب و رسوم و فرهنگی بی بدیل است اگر در قاب دوربیین هنرمندان عکاس به تصویر در آید و در قالب های متعدد همچون سایت، سی دی، نمایشگاه و ....به هموطنان و گردشگان خارجی معرفی شود می تواند آینده ای بسیار روشن را براب ساکنان این استان رقم زند.

حسینی انتخاب موضوع کیار در قاب تصویر را هم به دلیل میزبانی شهرستان کیار از این جشنواره عنوان کرد و گفت: امیدواریم زیبایی ها، آثار تاریخی، آداب و رسوم، فرهنگ اصیل ساکنان شهرستان و ...شهرستان کیار با انتخاب این مضوع به تصویر کشیده شود.

به گزارش کیار بیدار مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره عکاسی چهارمحال و بختیاری 15دی ماه سال جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کیار بیدا,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه