اخبار داغ

خرید ۲۵۰ میلیون تومان تجهیزات برای بیمارستان شهید قدوسی نهاوند

خرید ۲۵۰ میلیون تومان تجهیزات برای بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بیش از 250 میلیون تومان تجهیزات جدید برای این بیمارستان خریداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار گرو، گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز در استان همدان است که امسال به بهره‌برداری رسیده است و بخش‌های مختلف آن به‌مرور شروع به کارکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم عزیز شهرستان نهاوند این بیمارستان نیازمند تجهیزات به‌روزی است که این تجهیزات مرحله‌به‌مرحله در حال تکمیل است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند در آینده‌ای نزدیک بخش mri"" این بیمارستان نیز راه‌اندازی می‌شود تا خدمتی دیگر برای مردم نهاوند باشد.

,

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند مرتفع خواهد شد.

,

دارابی گفت: در مراحل قبل تجهیزات خوبی برای بیمارستان خریداری‌شده است و در این مرحله نیز بیش از 250 میلیون تومان تجهیزات مختلف برای بیمارستان نهاوند جذب‌شده است.

,

وی افزود: با پیگیرهای صورت گرفته از طرف دانشگاه علوم پزشکی همدان و مساعدت مدیرکل منابع فیزیکی و سایر مدیران وزارت بهداشت چندین دستگاه جدید به بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منتقل شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه "فیکو انتریور "چشم‌پزشکی به ارزش 108 میلیون تومان، 12 مانیتور علائم حیاتی جهت بخش‌های آی سی یو و سی‌سی‌یو به ارزش 87 میلیون تومان و 4 دستگاه "الکتروکاردیوگراف " به ارزش 12 میلیون تومان بوده است.

,

 وی بیان داشت: همچنین 3 دستگاه پمپ سرنگ به ارزش 9 میلیون تومان، 4 ست کامل جراحی ارتوپدی 44 قطعه‌ای به ارزش 18 میلیون تومان و 3 ست جراحی عمومی 30 قطعه‌ای به ارزش 4 میلیون و یک ست جراحی زنان 44 قطعه‌ای به ارزش 3 میلیون تومان از دیگر تجهیزات خریداری‌شده برای بیمارستان شهید قدوسی نهاوند است.

,

دارابی گفت: همچنین حواله 5 دستگاه ساکشن 3 دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم و 3 دستگاه پمپ سرم صادر و تحویل مدیر بیمارستان نهاوند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه