اخبار داغ

در جلسه شورای اسلامی این شهر مطرح شد؛

بازار بردسکن برای اصناف مقرون به صرفه نیست

بازار بردسکن برای اصناف مقرون به صرفه نیست
رئیس اتاق اصناف بردسکن گفت: در حال حاضر بازار بردسکن برای اصناف مقرون به صرفه نیست و از طرفی هزینه‌های بالای قبوض از جمله برق،گاز و دیگرخدمات، از مشکلات کسبه در بردسکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس؛ علی‌اصغر مفتوحی رئیس اتاق اصناف بردسکن در جلسه شورای اسلامی این شهر، که شب گذشته با حضور تعدادی از کسبه و اصناف این شهر که به نمایندگی از دیگر اصناف شرکت داشتند، اظهار کرد: از آنجا که بازار روز بردسکن، در روز پنج شنبه است، کسبه بردسکن در این روز همچون سایر روزها در عدم رونق بازار فروش  قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود:  بردسکن دارای بیش از 100 روستا و آبادی است و اقتصاد بردسکن هم بسته به تردد  مردم روستاهای منطقه است و روز پنج‌شنبه که اغلب خرید خود را  دارند با بودن بازار روز، اکثرا در این مکان خرید دارند و بی‌رونقی بازار در روز پنج‌شنبه از دیگر روزها بیشتر نمود دارد.

,

رئیس اتاق اصناف بردسکن گفت: بازار روز خدمات خوبی به مردم ارائه می دهد ولی با توجه به اینکه متصدیان  و فروشندگان بازار روز اکثرا غیر بومی هستند، تقاضای اصناف همچمون سایر شهرها  در روز جمعه است.

,

مفتوحی اظهار داشت: براساس گزارش میدانی بازار بردسکن از دیگر بازار‌های  شهرهای همجوار فروش بیشتری دارد و فروشندگان  تا مبلغ 10 میلیارد ریال دادوستد می کنند.

,

وی افزود: یکی از مشکلات عمومی این روز بازار عدم نظارت تعزیرات و بهداشت است متاسفانه بعضی از کسبه که  از شهرها و استان‌های همجوار در بازار روز شرکت می‌کنند، اقلامی غیر بهداشتی و یا تاریخ گذشته را کمی ارزانتر به‌فروش  می‌رسانند و به محض پیگیری از شهر خارج می شوند.

,

مفتوحی در این جلسه که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شرکت داشتند، اظهار داشت: در حال حاضر بازار بردسکن برای اصناف مقرون به صرفه نیست و از طرفی هزینه‌های بالای قبوض از جمله برق،گاز و دیگرخدمات، از مشکلات کسبه در بردسکن است.

,

رئیس اتاق اصناف بردسکن اظهار داشت: ادارات و سیستم‌های دولتی در بحث اشتغال توان جذب نیرو را ندارند بنابراین افراد با ورود به بازار هم با توجه به هزینه‌های کسب‌وکار برایشان صرفه اقتصادی ندارد.

,

وی گفت: انتظار ما از طرف اصناف و بازار بردسکن، همانطور که درراستای رفع سد معبر  کسبه با شهرداری و شورا همراهی داشتند، از شهرداری و شورای شهر انتظار داریم نسبت به انتقال بازار روز از پنج‌شنبه به روز جمعه با اصناف همکاری نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه