اخبار داغ

گلایه بانوان ورزشکاردلوار/ مسئولین به قول خود عمل کنند

گلایه بانوان ورزشکاردلوار/ مسئولین به قول خود عمل کنند
بانوان دلواری از روند فعالیت ورزشی خود در منطقه دلوار با وجود بهترین ورزشکاران استانی وکشوری از نبود امکانات گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بخش دلوار با همه پتانسیل های مهم ویکی از بهترین پتانسیل های عرصه بانوان، تیم فوتسال سالنی بانوان در شهر و بخش دلوار است که باعث جذب بانوان علاقه مند به ورزش فوتسال شده و اکنون این رشته در بین بانوان این بخش دلوار رایج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

بانوان ورزشکار در این عرصه با تربیت نسل آینده نقش مهمی در جامعه دارند و با توجه به اینکه سالم ترین تفریح آنها ورزش است باید این قشرمورد حمایت جدی مسوولان قرار گیرند.

,

بانوان دلواری در سالهای قبل و در سال جاری همواره توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی صاحب مقام شوند که قطعا این موفقیت ها با داشتن امکانات بدست آمده است.

,

با توجه به اینکه با چند تن از بانوان ورزشکار به گفتگو نشستیم نزدیک به دو سال گذشته است اما این تیم برای حضور در مسابقات استانی وکشوری، محلی برای تمرین ندارد که این امر باعث کاهش انگیزه بانوان فوتبالیست بخش دلوار شده است.

,

یکی از بانوان فوتبالیست دلواری در گفت وگو با خبرنگار سپاس خواستار توجه بیشترمسئولان شهرستان شد و گفت: در سال های قبل مسئولان وعده احداث و یا در اختیار گذاشتن مکان مشخص را به بانوان دلواری دادند ولی تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

,

, ,

'افسانه قاسمی افزود: ما نیز در صورت در اختیار داشتن امکانات می توانیم مانند تیم فوتسال بانوان شهید رئیسعلی دلواری و عقاب بوشهر که دربازیکنان و سرمربی ان در لیگ برتر می درخشد، در رشته فوتبال نیز موفق شویم.

,

یکی دیگر از بانوان فوتبالیست دلوار اظهار کرد: شور و شوق زیادی زمان تشکیل تیم فوتسال بانوان دردلوار بوجود آمد ولی متاسفانه بدلیل نبود زمین و مکان تمرین مشخص از بین رفت.

,

'زهرا درازی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در بخش دلوار افزود:  بانوان دلوار چیزی از بانوان بوشهر، یزد، تهران، انزلی، هرمزگان و دیگر تیم های حاضر در لیگ کشور ندارند؛ فقط باید حمایت شوند.

,

وی نیز با اشاره به وجود ارگان های مختلف دربخش دلوار گفت:  نبود یک زمین تمرین فوتسال ویژه بانوان در بخش دلوار که دارای پیشینه خوب فوتبال است جای تعجب دارد.

,

ریئس هیات فوتبال دلوار نیز در این باره اظهار داشت: هیات فوتبال بخش دلوار بدنبال رفع مشکل زمین تمرینی بانوان می باشد اما هنوز به نتیجه خاصی دست نیافته است.

,

خسرو آتشی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه سالن های ورزشی بخش دلوار به بخش خصوصی واگذار شده، این مشکل را به وجود آورده است که با توجه به رایزنی هایی در این زمینه با استان بوشهر داشته ایم که امیدواریم هر چه زودترنتجیه را به ما اعلام کنند.

,

وی با اشاره به استعدادهای بانوان فوتسال بخش دلوار تصریح کرد: بانوان دلواری علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارند و قطعا با در اختیار داشتن زمین می توانند در لیگ های کشوری حضور یابند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه