اخبار داغ

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد؛

برگزاری جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در هنرستان جهان پهلوان تختی/ رقابت ها در ۶ رشته تیمی و انفرادی اجرا شد

برگزاری جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در هنرستان جهان پهلوان تختی/ رقابت ها در ۶ رشته تیمی و انفرادی اجرا شد
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی در ۶ رشته انفرادی و تیمی به مناسبت هفته وحدت در هنرستان تربیت بدنی جهان پهلوان تختی سراوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شستون مراد شیخ زاده  اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت عصر روز گذشته ۱۹ آذر ماه مسابقات بومی و محلی در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، بولینگ فوتبال، دارت، دو با کیسه گونی، دال پلان و کشتی کج گردان در  هنرستان تربیت بدنی جهان پهلوان تختی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
وی افزود: در رشته های تیمی طناب کشی ۶ تیم، هفت سنگ ۶ تیم، دال پلان ۶ تیم و رشته های انفرادی بولینگ فوتبال ۲۰ نفر، دارت ۱۵ نفر، دو با کیسه گونی، ۲۴ نفر، کشتی کج گردان ۴ نفر شرکت کردند.
,
 
,
رئیس هیئت بازی های بومی و‌محلی سراوان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات سه ساعت به طول انجامید، ادامه داد: در رشته طناب کشی تیم هنرستان تختی، در رشته هفت سنگ تیم شاهین بخشان و در رشته دال پلان تیم هنرستان تختی به مقام های نخست این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.
 
,
,
شیخ زاده اضافه‌کرد: در رشته های انفرادی دو با کیسه گونی عبدالرئوف مصطفایی مقام اول، فرهاد کشــــــانی مقام دوم و ابراهیم سپاهی مقام سوم را از آن خود کردند.
 
,
,
وی با بیان اینکه در رشته دارت فرهاد کشانی، مرتضی سپاهی و محمـــد سپاهی مقام های برتر را کسب کردند، گفت: در رشته بولینگ فوتبال به ترتیب اسماعیل درزاده، یاسر دهواری دهکی مقام های اول تا دوم را از آن خود کردند.
,
 
,
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد: در رشته کُشتی کج گردان و در ‌وزن ۵۵+ کیلو گرم محمد پیرزهی و در وزن ۵۵- کیلو گرم ذاکر محمدی مقام های اول را کسب کردند.
,
 
,
شیخ زاده افزود: از تمامی تیم های قهرمان و نفرات برتر رقابت های انفرادی با اهدای جوایز قدر دانی شد و  همچنین در قسمت فرهنگی هم به هشت نفر از شرکت کنندگان که به سوالات پاسخ درست دادند جوایز اهدا شد..
,
 
,
وی در در پایان از حضور محمد رضا گمشادزائی رئیس اداره ورزش و جوانان و بنیامین دهواری مدیر هنرستان و دیگر مسئولین و دبیران هنرستان تربیت بدنی و اعضای هیئت بومی محلی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه