اخبار داغ

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی:

درآمدها و هزینه های ارائه شده در لایحه بودجه کاملا غیرواقعی است

درآمدها و هزینه های ارائه شده در لایحه بودجه کاملا غیرواقعی است
حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر گفت: بخش مسائل فرهنگی را متاسفانه به شدت ضعیف کرده اند که یکی از آنها بخش قرآنی است و این امر نشان می دهد قرآن و مباحث قرآنی در اولویت کار آقایان نیست و حس می کنند حاکمیت درجامعه وظیفه ای در قبال این موضوع ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان در خصوص لایحه بودجه سال 97 که روز گذشته توسط رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد، گفت: در خصوص کلیات بودجه باید گفت که یک بودجه کاملا غیرواقعی ارائه شده و درآمدها و هزینه های آن به نظر من کاملا غیرواقعی است که دولت نمی تواند این درآمدها را چه درآمد نفتی وچه مالیاتی تحصیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان,

 

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه ها هم در بودجه متاسفانه از یک نظام قابل دفاع برخوردار نیست، ابراز کرد: همانطورکه آقای روحانی در سخنان خود اشاره کردند لایحه بودجه در واقع جداول، درآمد و هزینه نیست بلکه سیاست هایی است که در دولت مطرح می کند.

,

 

,

وی افزود: این سیاست ها همان مسائلی است که دولت ها شاید در گفتمانشان آن را مطرح نکنند اما عملا این موضوع محقق می شود.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر بیان کرد: اگر اعتبارات سال 95 یا سال 96 را تا انتها کاملا بررسی کنیم، بودجه اقتصاد مقاومتی در آن نیست و ساده ترین کار در رابطه بااین مسائل انتخاب کرده اند.

,

 

,

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بی انضباطی مالی در کلیت بودجه وجود دارد، خاطرنشان کرد: اقدام دیگر این است که بخش مسائل فرهنگی را متاسفانه به شدت ضعیف کرده اند که یکی از آنها بخش قرآنی است و این امر نشان می دهد قرآن و مباحث قرآنی در اولویت کار آقایان نیست و حس می کنند حاکمیت درجامعه وظیفه ای در قبال این موضوع ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه