اخبار داغ

کشف محموله قاچاق در شمال غرب کشور؛

بار چغندری که دستکش خارجی قاچاق از آب درامد+تصاویر

بار چغندری که دستکش خارجی قاچاق از آب درامد+تصاویر
در ادامه مبارزه قاطع با ورود کالاهای قاچاق پلیس بوکان موفق به کشف و ضبط ۸۴۰۰ جفت دستکش قاچاق از درون بار چغندرقند یک کامیون شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، در ادامه مبارزه قاطع با ورود کالاهای قاچاق پلیس بوکان موفق به کشف و ضبط ۸۴۰۰ جفت دستکش قاچاق از درون بار چغندرقند یک کامیون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در همین رابطه فرمانده نیروی انتظامی بوکان در گفت و گو با خبرنگار کانی پرس گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با ورود کالاهای خارجی به بازار و جلوگیری از این تجارت بی ریشه، تیم های عملیاتی انتظامی شهرستان
بوکان هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محور های مواصلاتی شهرستان از یک دستگاه تریلی باری ۱۸ چرخ تعداد ۸۴۰۰ جفت انواع دستکش خارجی را کشف و ضبط نموند.

,
,

سرهنگ پاسدار مجید محبعلی ادامه داد: این دستکش ها در تریلی حاوی بار جغندر قند جاسازی شده بود که توسط تیم های عملیاتی کشف گردید.

,

وی ارزش ریالی کالای مکشوفه را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال عنوان نمود و افزود ضمن توقیف تریلی حامل بار قاچاق در این خصوص ۱ نفر نیز دستگیر شده که به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل گردید.

,

وی در ادامه با قدرادنی از حسن همکاری شهروندان با پلیس درراستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق اظهار داشت شهروندان محترم می توانند موجود در حوزه قاچاق کالا و‌ارز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ، انتقاد ،شکایات و یا تقدیر از عملکرد پلیس با شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل فرمایند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه