اخبار داغ

نسل چهارم اینترنت تلفن همراه در خنجین راه‌اندازی شد

نسل چهارم اینترنت تلفن همراه در خنجین راه‌اندازی شد
نائب رئیس شورای شهر خنجین گفت: عملیات توسعه کابل مخابراتی به کوچه‌ها و ساختمان‌های نوساز خنجین در این هفته آغاز می‌شود و زیرساخت‌های مخابراتی شهر توسعه می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهبازی، نائب رئیس شورای شهر خنجین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، شورای شهر خنجین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی گفت: عملیات توسعه کابل مخابراتی به کوچه‌ها و ساختمان‌های نوساز خنجین در این هفته آغاز می‌شود و زیرساخت‌های مخابراتی شهر توسعه می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: این طرح تنها مختص نقاط کور کابل مسی نیست و با اجرای آن، تغییر و تحولی عظیم در کل شبکه مخابراتی شهر خنجین ایجاد می شود که برای جابجایی خطوط PCM با خطوط  DSLA، بستر مناسبی فراهم می کند.

,

شهبازی اظهار کرد: عدم سرویس‌ دهی تلفن همراه یکی از مشکلات بخش خنجین است که با توجه این شرایط، نیاز به توجهی ویژه به زیرساخت‌‌های ارتباطی در خنجین دارد.

,

نائب رئیس شورای شهر خنجین با اشاره به اختلالات به وجود آمده در شبکه‌های ارتباطی مخابرات خنجین در روزهای اخیر گفت: این پروژه در دهه فجر امسال بهره برداری و مشکلات مخابراتی نیز مرتفع می شود.

,

نسل چهارم اینترنت تلفن همراه در خنجین راه اندازی شد

,

وی با اشاره به راه اندازی اینترنت نسل چهارم در خنجین ادامه داد: طرح توسعه تلفن همراه در فراهان به منظور ارتقاء کیفی خدمات و بهبود سرویس دهی همراه اول، امروز ‌تجهیزات ۴G/LTE  در شهر خنجین نصب و راه اندازی شد و مشترکان همراه اول می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند.

,

شهبازی تصریح کرد: مشترکان برای فعال شدن اینترنت نسل چهارم، باید سیم کارت USIM و گوشی تلفن با قابلیت اتصال به شبکه ۴G داشته باشند.

,

نائب رئیس شورای شهر خنجین افزود: تعویض سیم کارت در دفاتر خدمات ارتباطی به صورت رایگان با ارائه مدرک شناسایی معتبر انجام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه