اخبار داغ

معاون فرماندار تربت جام:

مدیران اجازه برگشت تسهیلات مشاغل خانگی را ندهند

مدیران اجازه برگشت تسهیلات مشاغل خانگی را ندهند
معاون فرماندار تربت جام گفت: مدیران عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای جذب صد در صدی اعتبارات مشاغل خانگی کمر بندها را محکم ببندند و اجازه ندهند تسهیلات برگشت داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، احمد شافعی معاون فرماندار تربت جام امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری برگزار شد با اخطار جدی به مدیران حوزه اشتغال گفت: مدیران عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای جذب صد در صدی اعتبارات مشاغل خانگی کمر بندها را محکم ببندند و اجازه ندهند تسهیلات برگشت داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

شافعی افزود: مدیران حوزه اشتغال انتظار است نسبت به مهمترین موضوع شهرستان که ایجاد فرصت شغلی می باشد به صوت جدی ورود پیدا کنند.

,

وی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال مشاغل خانگی مبلغ دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبارات برای ۲۸۰ طرح تخصیص یافته است که از این میزان اعتبار تا کنون ۱۸۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده است که تاکنون ۱۴۲ طرح به ارزش یک میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

,

معاون فرماندار با اعلام سه روز مهلت به اعضای کارگروه برای تعین تکلف باقیمانده اعتبارات مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: مدیران عضو کارگروه موظفند هر سه روز یکبار از سامانه مشاغل استعلام و پیگیر علل تاخیر دریافت تسهیلات را بررسی و رفع کنند و در صورت عدم توانایی وام گیرنده نسبت به معرفی متقاضی جدید اقدام شود.

,

شافعی با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی یادآور شد: در تخصیص اعتبار مشاغل خانگی به دلیل بافت منطقه نگاهی ویژه به بخش کشاورزی داشتیم که متاسفانه این اداره نتوانسته بر اساس برنامه اقدام کنند و اگر در مدت باقیمانده تسهیلات را جذب نکند به دیگر دستگاه واگذار و تبعات بر عهده آن مدیریت است.

,

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی انتظار ما را برآورده نکرده و لازم است برای امر مهم اشتغال نیرو و وقت بیشتری صورت پذیرد تا این مشکل رفع شود.

,

شافعی متذکر شد: با توجه با اینکه احتمال انحراف در طرح تسهیلات وجود دارد کلیه طرح ها پس از دریافت تسهیلات مورد ارزیابی، بازرسی و نظارت  قرار می گیرد که تا کنون انحرافی صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه