اخبار داغ

بی‌توجهی به پروژه‌های ناتمام ورزشی در شهرستان فارسان

بی‌توجهی به پروژه‌های ناتمام ورزشی در شهرستان فارسان
سالن بوکس شهر جونقان بعد از گذشت یازده سال از کلنگ زنی همچنان افتتاح نشده در حالی که این پروژه در حال فرسوده شدن است، و اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار،سالن بوکس شهر جونقان بعد از گذشت یازده سال از کلنگ زنی همچنان افتتاح نشده درحالی‌که این پروژه در حال فرسوده‌شدن است و اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.
 
جوانان و نوجوانان شهر جونقان علاقه‌ی بسیار زیادی به فعالیت‌های ورزشی دارند و هم‌اکنون سه سالن ورزشی (سالن ورزشی تربیت‌بدنی، سالن ورزشی دکتر خزائلی و سالن ورزشی شهداء) در سطح شهر جونقان پذیرای ورزشکاران از رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد.

اما بااین‌حال هنوز ورزشکاران از کمبود امکانات ورزشی رنج می‌برند؛ اما بااین‌حال بسیاری از ورزشکاران غیور و باهمت این مرزوبوم توانسته‌اند نه‌تنها در استان چهارمحال و بختیاری بلکه همچون نگینی بر تارک ورزش کشور عزیزمان ایران بدرخشند.

بیشترین فعالیت‌های ورزشی در شهر جونقان در رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، کاراته، بوکس، بدن‌سازی، کنگ فو، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، هندبال و ... می‌باشد.

درگذشته ورزش بانوان بسیار کم‌رنگ و بیشتر به مدارس منتهی می‌شد اما در سال‌های اخیر این وضعیت رو به بهبود است و حضور بانوان در سالن‌های ورزشی پررنگ‌تر شده است.
 
سالن بوکس شهر جونقان به لطف اداره راه و شهرسازی استان بعد از گذشت یازده سال از کلنگ زنی همچنان افتتاح نشده درحالی‌که این پروژه در حال فرسوده‌شدن است، مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,



 

, ,
,
,

گلایه جوانان و مسئولین شهر جونقان از پروژه‌ای که 11 سال خاک می‌خورد
 
مصطفی احمدیان رئیس شورای شهر، شهر جونقان گفت: در سال 85 سالن ورزشی و خانه بوکس شهر جونقان کلنگ زنی و فونداسیون این مکان برپاشده است بعد از گذشت 11 سال این فونداسیون مانند روز اول باقی‌مانده و هیچ‌گونه تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه جوانان این شهر در امر ورزش و ورزش بوکس حائز رتبه‌های برتر می‌باشد از مسئولین تقاضا داریم نسبت به پی گیری این امر کوشا باشند تا جوانان ورزشکار بتوانند در همین شهر و همین سالن ورزش کنند.

وی اظهار داشت: آکادمی یا همان خانه بوکس یکی از نیازهای اساسی جوانان شهر جونقان می‌باشد و با اتمام این پروژه دیگر نیاز نیست جوانان برای تمرین به شهرهای هم‌جوار رفته تا برای انجام مسابقات و کسب مقام تمرین کنند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,



 

, ,
,
,

در شهرستان فارسان کم نیستند پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که رهاشده‌اند

البته در شهرستان فارسان کم نیستند پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که سال‌هاست رهاشده‌اند و برخی از این پروژه‌ها تا مرز پیشرفت 50 تا 70 درصدی هم پیش رفته اما به دلیل برخی دلایل و کمبود اعتبارت به همان وضعیت رهاشده‌اند.
 
حدود چندین پروژه نیمه‌کاره در شهرستان فارسان وجود دارد که کمبود اعتبارات از یک‌سو و عدم اولویت‌بندی پروژه‌ها از سوی دیگر سبب شده تا بسیاری از پروژه‌ها افتتاح نشده فرسوده شوند.

حمید حیدری یکی از جوانان شهر جونقان با برشماری ظرفیت‌های ورزش‌های جمعی همچون کوهنوردی، بوکس، شمشیربازی، فوتسال و ورزش‌های رزمی و وجود قهرمانان ملی در رشته‌های مختلف به‌ویژه رشته بوکس در این شهر تصریح کرد: در صورت تکمیل این مکان ورزشی، برگزاری مسابقات کشوری و منطقه‌ای در این شهر را خواهیم داشت.

,
,
,
,
,
,
,

 

,



 

, ,
,
,

این شهر از ظرفیت‌های بالایی در امر ورزش برخوردار است

وی اظهار داشت: اگر حمایت‌های مالی از ورزشکاران صورت بگیرد مطمئن باشید قهرمانان بیشتری به جامعه معرفی می‌شوند و بسیاری از جوانان می‌توانند از آن‌ها الگوبرداری کنند و درنتیجه به‌سوی ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اعتیاد کشیده نشوند.


وی تصریح کرد: این شهر از ظرفیت‌های بالایی در امر ورزش برخوردار است اما برخی از مشکلات سبب شده تا استعدادهای ورزشی این منطقه به‌خوبی شکوفا نشوند.

حیدری گفت: اما آنچه امروز به‌عنوان سدی در برابر پیشرفت جوانان علاقه‌مند به ورزش در جونقان شناخته‌شده، کمبود امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف است.
 
جونـِقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که در جنوب غربی شهرکرد (مرکز استان) و در فاصله ۴۲ کیلومتری از این شهر قرار دارد. شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان بوده و در شرقی‌ترین بخش میزدج واقع‌شده است که با دارا بودن جمعیتی بالغ‌بر ۱۴۰۰۰ نفر، مهم‌ترین شهر، پس از مرکز شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه