اخبار داغ

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار خبر داد:

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار

برگزاری جشنواره چهل چراغ رضوی در سبزوار
مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار از برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهل جراغ رضوی در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رادمان در گفت و گو با بصیرسبزوار با اشاره به برگزاری این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 15هزار نفر در جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 12هزار جلد کتابچه احادیث برای متقاضیان شرکت در مسابقه به چاپ رسیده است تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان این آمادگی وجود دارد تا در صورت شرکت افراد کتابچه‌های بیشتر چاپ و در دسترس قرار گیرد.

,

 

,

رادمان با اشاره به اینکه آشنایی و انس هرچه بیشتر جامعه با احادیث رضوی و جاری شدن روح معنویت این سخنان گهربار در متن زندگی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره چهل‌چراغ رضوی است تأکید کرد: بر این مبنا تولید نرم‌افزار اندروید احادیث رضوی به دست هنرمندان و فعالان رسانه‌ای در سبزوار در دست است که تا پایان هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

,

 

,

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در ادامه به توجه ویژه به قشر معلول و روشن‌دل اشاره کرد و افزود: در این راستا کتاب گویای احادیث رضوی تولید و در اختیار این افراد قرارگرفته است.

,

 

,

وی همچنین  از استقبال بیش از 4000 نفری در دوره قبل خبر دادند و ادامه داد: علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تحصیلاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و علاوه بر اجر معنوی از جوایز ارزنده‌ی جشنواره بهره‌مند گردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه