اخبار داغ

عضو شورای شهر کاشمر:

جاده کاشمر به شادمهر با جان مردم بازی می‌کند

جاده کاشمر به شادمهر با جان مردم بازی می‌کند
یک عضو شورای شهر کاشمر با بیان اینکه جاده کاشمر به شادمهر با جان مردم کاشمر بازی می‌کند تأکید کرد که مسئولان از صبر و نجابت مردم کاشمر سوء استفاده نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام میثم خزاعی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: ما در محور کاشمر به شادمهر به طور مداوم شاهد وقوع زلزله مرگبار حادثه و تصادف هستیم که در هر حادثه عده‌ای از عزیزان ما را قربانی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی ادامه داد: این جاده که پل ارتباطی کاشمر با مرکز استان و نیز محل تردد بسیاری از زائران و مسافران از شهرهای مختلف استان است به دلیل وضعیت نامناسب با جان همشهریان ما بازی می‌کند به گونه‌ای که در مدت کوتاه اخیر در دو تصادف، هفت نفر قربانی و عده‌ای نیز مجروح شدند.

,

این عضو شورای شهر کاشمر تأکید کرد: مسئولان در دولت گذشته برای دوبانده کردن این جاده قول‌هایی به مردم داده بودند که علی‌رغم پیگیری‌های فراوان هنوز این مهم میسر نشده و لازم است همه مسئولان فعلی شهرستان و استان این موضوع را به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم کاشمر به صورت جدی پیگیری کنند.

,

خزاعی گفت: محور کاشمر به شادمهر دارای استاندارهای قابل قبول نبوده و تردد وسایل نقلیه در این جاده هر روز زیادتر می شود و لذا این جاده کم عرض، پاسخگوی این حجم بالای عبور و مرور نیست و امیدواریم اقدام‌های عملیاتی صورت گرفته تسریع شود و مسئولان آستین همت بالا بزنند و فکر اساسی برای دوبانده کردن آن بردارند.

,

وی با اشاره به ورود شورا و شهرداری کاشمر به این موضوع با تأکید بر مسئولیت سنگین وزارت راه در این زمینه تصریح کرد: موضوع تعریض جاده کاشمر به شادمهر وظیفه شورای شهر و شهرداری نیست و حتی به لحاظ قانونی امکان هزینه کردن بودجه و اعتبارات شهرداری در این مسیر وجود ندارد اما شورا و شهرداری کاشمر از باب وظیفه اخلاقی و انسانی تلاش کرده است گامی در جهت تسریع این پروژه بردارد.

,

خزاعی ادامه داد: بر این اساس با تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهرسازی استان و نیز استانداری منعقد شده است مقرر شد قسمت ابتدایی این جاده از کاشمر تا پلیس راه به صورت پیمانکاری به شهرداری کاشمر واگذار شود و شهرداری در واقع به عنوان پیمانکار، عملیات تعریض این قسمت را که 9 کیلومتر می‌باشد بر عهده گرفته است و اعتبارات آن را باید اداره کل راه و شهرسازی استان پرداخت کند.

,

این عضو شورای شهر گفت: وظیفه اصلی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است که با تخصیص اعتبارات ملی، موضوع دوبانده شدن این جاده 55 کیلومتری که اکنون به یک جاده خون‌آشام تبدیل شده است را پیگیری کند لذا ورود شهرداری کاشمر به این پروژه نباید باعث شود آن وزارتخانه‌ای که مسئولیت قانونی بر عهده اوست بی‌تفاوت باشد چرا که هم اکنون به نظر می‌رسد وزارت راه با بی‌تفاوتی در این موضوع برخورد می‌کند.

,

وی اظهار داشت: برای رفع این معضل باید همه دست به دست هم بدهیم و از سیاسی کردن موضوع به شدت پرهیز کنیم چرا که موضوع به هیچ عنوان سیاسی نیست بلکه با جان و مال مردم بازی می‌کند بنابراین مسئولان باید با حداکثر توان و به دور از سیاسی کردن موضوع، بحث دوبانده شدن این محور را که از مصوبات دولت قبل است تا حصول نتیجه پیگیری کنند و در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی و توان خود مردم به صورت مشارکتی استفاده کنند تا این معضل شوم حل شود.

,

خزاعی تصریح کرد: مردم کاشمر تا کنون مصیبت‌های زیادی در این جاده دیده‌اند و دیگر نباید شاهد از دست رفتن جان عزیزان آن‌ها و دغدار شدن خانواده‌ها و یتیم شدن کودکان بی‌گناه باشیم لذا به نمایندگی از مردم شهر کاشمر تأکید می‌کنم که مسئولان از سکوت و نجابت مردم کاشمر سوء استفاده نکنند و وظیفه قانونی خود را در رابطه با جاده کاشمر به شادمهر هر چه سریع‌تر انجام دهند چرا که این حق مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه