اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

۸ ریشتر زلزله کرمانشاه تمام‌ شد/دولت به فکر بازسازی منطقه زلزله‌زده باشد

۸ ریشتر زلزله کرمانشاه تمام‌ شد/دولت به فکر بازسازی منطقه زلزله‌زده باشد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه مردم زلزله زده هنوز با مشکل اسکان مواجه اند، گفت: دیگر امدادرسانی به مردم زلزله معنا ندارد و باید دولت به فکر بازسازی منطقه و منازل آنان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به رخداد حادثه زلزله در آبان ماه امسال، اظهار کرد: اقداماتی درزمینهٔ کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده انجام شد که در حاضر ساماندهی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,


وی بابیان اینکه بیشترین مشکل مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه درزمینهٔ اسکان است، گفت: نمی‌گوییم کانکس‌ها با تأخیر داده‌اند چون حجم کار بالاست و باید شرکت‌های تولیدی ساخت کانکس بیشتر مستقر شوند که البته تعداد آن‌ها هم زیاد است و پاسخگو نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: می‌طلبد که دولت درزمینهٔ اسکان این مردم زلزله‌زده اقدامی انجام دهد چراکه اکثراً کودکان کم سن و سال دارند و ممکن است با یک سرماخوردگی کوچک ریه‌ها آنان عفونت کند و خدای نکرده قابل ‌درمان نباشد بنابراین پیشگیری بهتر درمان است.

وی در خصوص نظارت بر هزینه و توزیع اقلام بین زلزله‌زدگان گفت: از هفته‌های اول بله نظارتی نبود و نباید به عقب بگردیم اما در حال حاضر همه‌چیز خوب است.

صفری در پاسخ به این سؤال که آیا زلزله‌زدگان استان در این شب‌های سرد مشکلی ندارند، گفت: چرا مشکل ‌دارند و اکثراً شب تا صبح را به خاطر سرما بیدار هستند.

وی در خصوص حرکت‌های به‌ظاهر خودجوش و مردمی سامان ندارد هم گفت: نیاز نیست به خانه‌های اول بگردیم، 8 ریشتر تمام‌شده است و امروز فقط مردم زلزله مشکل کانکس دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در خصوص اینکه امدادرسانی ثانویه و مدیریت بحران مطلوب است یا خیر؟، گفت: دیگر امدادرسانی معنا ندارد و باید دولت به فکر بازسازی باشد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه