اخبار داغ

فرماندار فریدونکنار:

نمی‌توان به صورت مطلق با صیادی مبارزه کرد/ وجود خلا قانونی نسبت به موضوع صیادی

نمی‌توان به صورت مطلق با صیادی مبارزه کرد/ وجود خلا قانونی نسبت به موضوع صیادی
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه خلا قانون و تناقضاتی نسبت به موضوع صیادی وجود دارد که باید بررسی شود، گفت: نمی‌توان به صورت مطلق با صیادی مبارزه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی فرماندار فریدونکنار در جلسه هم‌اندیشی درباره ساماندهی صید و شکار در این شهرستان، اظهار کرد: سوال‌های فراوان و دیدگاه‌های مختلفی در زمینه صید و شکار پرنده در فریدونکنار وجود دارد که مهم‌ترین نکته این است که آیا تالاب بین المللی در این شهرستان باید باقی بماند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,
 
وی با اشاره به اینکه در این زمینه دو گروه هستند که تعدادشان کم است و می گویند مهم نیست که حفظ بشود یا خیر، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان به سرزمین و محیط زیست خود علاقه دارند و معتقدند که باید این محیط حفظ شود.
 
فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه یکی از دیدگاه‌های موجود بحث مدافعان محیط زیست است، تصریح کرد: محیط زیست متعلق به تمامی جامعه و آیندگان است و تمامی انسان‌های سرزمین باید برای حفظ آن قدم بردارند..
 
منفردی یادآور شد: در نگرش دینی مذهبی در مبانی دینی درباره شکار موضوعاتی وجود دارد و نمی توان به صورت مطلق با آن مبارزه کرد.
 
وی با بیان اینکه سومین اظهار نظر حق و حقوق مالکان خصوصی است، ادامه داد: این تالاب مصنوعی است و بسیاری از کشاورزان نمی توانند در این تالاب که زمین کشاورزی است کشت دوم انجام دهند.
 
فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: عده ای معتقدند که باید شغل جایگزین برای افراد انتخاب کرد و این در حالی است که وقتی قوانین بین‌المللی کنوانسیون رامسر را پذیرفتیم باید به آن پای بند باشیم.
 
منفردی با اشاره به اینکه خلا قانون و تناقضاتی نسبت به موضوع صیادی وجود دارد که باید بررسی شود، گفت: طرح ساماندهی تالاب بین‌المللی فریدونکنار تدوین شده است که شکار سنتی را در حالت عادی مجاز دانسته‌اند.
 
وی با بیان اینکه همه باید از محیط زیست حفظ و حراست کنند، خاطرنشان کرد: سوال اینجا است که اگر قرار است صیدی انجام شود چرا دامپزشکی می گویند صید ممنوع است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه