اخبار داغ

دغدغه های زمستانی روستای طرود شاهرود؛

نگرانی روستاییان از کمبود نفت در سرمای زمستان/ نفت کوپنی توزیع می شود

نگرانی روستاییان از کمبود نفت در سرمای زمستان/ نفت کوپنی توزیع می شود
رئیس شورای اسلامی روستای طرود با اشاره به توزیع نفت کوپنی در این روستا گفت: کمبود سوخت مهم ترین مشکل مردم این روستا در فصل زمستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار چیزی به آمدن زمستان نمانده است و فرا رسیدن این فصل مشکلات روستاهایی را که از وجود راه دسترسی مناسب و خطوط گازرسانی محروم هستند دو چندان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

روستای طرود یکی از روستاهای شهرستان شاهرود است که در فاصله صد و 30 کیلومتری مرکز شهرستان قرار گرفته است، مردم این روستا از نعمت گاز طبیعی بی بهره اند و نفت سوخت اصلی مردم در فصل زمستان است.

,

رضا ربیعی رئیس شورای اسلامی روستای طرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار کمبود سوخت را مهم ترین مشکل مردم این روستا در فصل زمستان عنوان کرد و گفت: "نفت" سوخت اصلی است که مردم در روستای طرود در فصل زمستان از آن استفاده می کنند اما کمبود آن در این فصل مردم را با مشکلات عدیده مواجه خواهد کرد.

, نسل شاهوار ,

وی اظهار کرد: ساکنان روستای طرود از نعمت گاز بی بهره اند نفت تنها وسیله گرمایشی آنها در فصل زمستان است است و با کوپن هایی که بسته به تعداد اعضای خانوار در اختیار آنها قرار می گیرد توزیع می شود.

,

رئیس شورای اسلامی روستای طرود با بیان اینکه مرکز توزیع نفت در روستای طرود شعبه و در دست شرکت تعاونی است که فاقد پمپ و عملکرد نسبتا ضعیفی دارد، افزود: برای این شعبه نفت از نظر امنیتی نیز هیچ تدبیری دیده نشده و با کوچکترین جرقه یا حتی آتش سیگار احتمال آتش سوزی وجود دارد.

,

ربیعی با بیان اینکه نفت هر دو هفته و گاهی اوقات نیز ماهی یک بار و به صورت کوپنی توزیع می شود که جوابگوی نیاز مردم نیست، تصریح کرد: اگر شرایط جوی نامناسب و بارندگی برف و باران باشد نفت ماهی یک بار توزیع می شود.

,

وی بیان کرد: بیشتر مردم در منازل خود تانکر نفت دارند و در فصل تابستان نفت مورد نیاز خود را ذخیره می کنند تا اگر در فصل زمستان در توزیع نفت وقفه افتاد مشکلی نداشته باشند و یا به خانواده هایی که نفت ندارند قرض می دهند یا برای گرما از هیزم استفاده می کنند تا بدین گونه زمستان به پایان برسد.

,

رئیس شورای اسلامی روستای طرود با ابراز گلایه از مسئولان در عدم پیگیری مشکلات این روستا گفت: در یک یا دو ماه اخیر مسئولان زیادی از جمله معاون سیاسی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان شاهرود، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ... به روستا آمده اند و مشکلات روستا برای آنها بارها شرح داده شده است اما هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

,

ربیعی اضافه کرد: برای مشکل کمبود نفت در فصل زمستان نیز با شرکت نفت و بخشداری مکاتبه کرده ایم اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه