اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

بودجه 97 تیر خلاص دولت بر پیکر نیمه جان طرح های عمرانی مناطق محروم بود

بودجه 97 تیر خلاص دولت بر پیکر نیمه جان طرح های عمرانی مناطق محروم بود
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در یکی از مناطق محروم کشور 49 میلیارد بودجه را یک جا کم کنند، ببینید چه بلایی سرمناطق محروم می آید که این قابل پذیرش نیست و اجازه نمی دهیم بودجه با این وضعیت در مجلس به تصویب برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز در خصوص لایحه بودجه 97 که روز گذشته توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، گفت: صحبت های رئیس جمهور در دفاع از بودجه 97، صحبت های آرمانی بود اما وقتی درعمل نگاه کنیم، می توان گفت بودجه 97 تیر خلاصی دولت بر پیکر نیمه جان طرح های عمرانی مناطق محروم و موسسات فرهنگی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

 

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام این کسری بودجه را از طرح های عمرانی مناطق محروم و بخش فرهنگی قرآنی تامین کردند که به نظر من اگر همه بودجه را در یک کفه ترازو بگذاریم و این نهایت بی مهری نسبت به مناطق محروم و مسائل فرهنگی را در کنار آن بگذاریم، توفیقی در بودجه 97 نخواهیم داشت تازمانی که اصلاح شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: امیدواریم در کمیسیون های تخصصی مجلس شرایط دیگری برای رسیدن مناطق محروم و مؤسسات فرهنگی کشور به حق خودشان ایجاد شود چرا که اگر اینها را از مردم بگیریم چیز دیگری برایشان باقی نمی ماند.

,

 

,

کمالی پور با انتقاد از اینکه دوباره تمرکز سرمایه و تداوم توسعه را به سمت کلان شهرها برده اند، اظهار داشت: در مناطق محروم طرحی داشته ایم که در بودجه 96، 50 میلیارد به آن تخصیص داشته اما در بودجه 97 تنها 1 میلیارد به آن اختصاص داده اند.

,

 

,

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در فاز دوم اگر این اعتبار 100 میلیارد نمی شود، حداقل همان 50 میلیارد بماند، خاطرنشان کرد: اینکه در یکی از مناطق محروم کشور 49 میلیارد بودجه را یک جا کم کنند، ببینید چه بلایی سرمناطق محروم می آید که این قابل پذیرش نیست و اجازه نمی دهیم بودجه با این وضعیت در مجلس به تصویب برسد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه