اخبار داغ

جهادگر دامغانی:

حل مشکلات مناطق زلزله‌زده نیازمند مدیریت جهادی است

حل مشکلات مناطق زلزله‌زده نیازمند مدیریت جهادی است
عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان با اشاره به اینکه مشکلات مردم زلزله زده بیشتر از حد تصور ما است، گفت: حل مشکلات مناطق زلزله‌زده نیازمند مدیریت جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، حدود یک ماهی از وقوع زلزله در مناطق غرب کشور می گذرد و از ساعات اولیه این حادثه تاکنون بسیاری از هموطنان کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کردند و یا خودشان برای خدمات رسانی بیشتر در مناطق حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک,

حجت الاسلام و المسلمین ملاکاظمی عضو هیئت علمی گروه دروس عمومی و معارف اسلامی دانشگاه دامغان یکی از افرادی است که جهت خدمات دهی به زلزله زدگان چند روزی در مناطق زلزله زده مناطق غرب کشور حضور یافت. ملاکاظمی در گفتگو با خبرنگار تیتریک به مشکلات مردم زلزله زده و اقدامات صورت گرفته پرداخت. در ادامه مشروح این گفتگو می آید: 

,

مشکلات مردم زلزله زده بیشتر از حد تصور ما است

, مشکلات مردم زلزله زده بیشتر از حد تصور ما است,

عضو هیئت علمی گروه دروس عمومی و معارف اسلامی دانشگاه دامغان با اشاره به اینکه مشکلات در مناطق زلزله زده بسیار زیادتر از حدی است که در تصورات می گذرد، گفت: حضور در مناطق زلزله زده باعث می شود که به نیازهای مردم پی برد و  برای رسیدگی به آن اقدامات بیشتری انجام داد.

,

جمع آوری 12 میلیون تومان کمک مردم به زلزله زدگان کرمانشاه

, جمع آوری 12 میلیون تومان کمک مردم به زلزله زدگان کرمانشاه ,

ملاکاظمی با بیان اینکه پس از بازگشت از مناطق زلزله زده 12 میلیون تومان جهت تهیه کانکس و همچنین مقادیری البسه و پتو از خیرین جمع آوری شده است که قرار است به زودی به مناطق ارسال شود، گفت: تعدادی از دانشجویان و همشهریان طبق هماهنگی های به عمل آمده تا پایان هفته جاری جهت کمک به زلزله زدگان به کرمانشاه اعزام می شوند.

,

اعزام ها به مناطق زلزله زده ادامه دارد

, اعزام ها به مناطق زلزله زده ادامه دارد,

وی اشاره کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته اعزام ها به صورت منظم ادامه دارد و افرادی که تمایل دارند می توانند با شماره های 09191316635 یا 09025883663 تماس گرفته و ثبت نام کنند تا در نوبت های بعدی جهت اعزام به مناطق زلزله زده قرار گیرند.

,

حل مشکلات مناطق زلزله‌زده نیازمند مدیریت جهادی است

, حل مشکلات مناطق زلزله‌زده نیازمند مدیریت جهادی است,

استاد دانشگاه دامغان با اشاره به وجود مشکلات فراوان در مناطق زلزله زده گفت: مناطق زلزله زده با محدودیت های جدی در ابعاد مختلف برای ارائه خدمات درمانی به مردم روبه‌رو هستند و مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

,

وی در ادامه افزود: مردم زلزله زده در این هوای سرد باید برای درمان مسیر تقریبا طولانی طی کنند تا به چادر هلال احمر برسند.

,

ملاکاظمی با بیان اینکه تاکنون هلال احمر نقش بسیار پررنگی در خدمات دهی به زلزله زدگان داشته است، اظهار کرد: باید تعداد امدادگران با توجه به وسعت مناطق آسیب دیده افزایش یابد.

,

عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه دامغان افزود: دپوی زباله در نزدیکی مناطق اسکان، صف های طولانی برای استحمام و سرویس بهداشی، شیوع بیماری در این هوای سرد و ... از دیگر مشکلات موجود در این مناطق است.

,

وی با اشاره به ارائه گزارش ار مناطق زلزله زده به نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: آیت الله شاهچراغی این خدمات رسانی ها را جزئی از کارهای جهادی خواند و خواستار ادامه دار شدن اینگونه حرکات جهادی در مناطق زلزله شد.

,

ملاکاظمی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه دامغان تحویل دهند و جهت هماهنگی بیشتر می توانند با شماره تلفن های 09191316635 و 09025883663 تماس بگیرند.

,


,
, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه